صنایع برودتی

معرفی محصولات صنایع برودتی

صنایع برودتی

معرفی محصولات صنایع برودتی

  • ۰
  • ۰

 

پایه ‌های رونق و موفقیت هر کسب و کاری بر اساس تبلیغات چیده می ‌شود. تبلیغات موجب می ‌شود تا تصویر بهتری از برند ارائه شود و متعاقبا با شناخته شدن بهتر نام برند، میزان فروش برند نیز دست خوش تغییرات مثبت خواهد شد. یکی از روش های موثر و ارزان تبلیغات، استفاده از نایلون و نایلکس تبلیغاتی است که اثر بسیار زیادی در رونق کسب و کار اشخاص دارد. نایلون ها و نایلکس ها از محصولات پلاستیکی هستند که همه ما تقریبا به طور روزمره با آن ها سر و کار داریم. جهت اطلاعات بیشتر برای سفارش چاپ نایلون با کارا پلاست همراه باشید.

واحد فروش 09129179448

نایلون تبلیغاتی چیست؟

بسیاری از مغازه ها، بوتیک ها، سوپرمارکت ها، فست فودها و… جهت دادن کالای خود به مشتری از نایلون های تبلیغاتی استفاده می کنند. تفاوت نایلون تبلیغاتی با پلاستیک معمولی این است که بر روی آن تبلیغ خاصی که متعلق به شغل خاصی است حک شده است. هرکس این نایلون ها را ببیند می تواند به راحتی با این فروشگاه ها و محصولات عرضه شده توسط آن ها آشنا شود و این خودش یکی از بهترین انواع تبلیغات به حساب می آید. چاپ پلاستیک تبلیغاتی یک راهکار اقتصادی و نسبتا کم هزینه برای مطرح کردن برند شما می باشد، چرا که ممکن است این پلاستیک ها بارها و بارها در دستان خریداران کالای شما مورد استفاده قرار بگیرد که این خود یک تبلیغ هوشمندانه و همین طور بازاریابی بدون درد سر برای شما می باشد. در فیلم زیر می توانید بخشی از فرآیند چاپ نایلون تبلیغاتی را ملاحظه کنید.

مزایای استفاده از پلاستیک تبلیغاتی

  • یکی از خلاقانه ‌ترین و پربازده‌ ترین روش های تبلیغات است.
  • در مقایسه با روش های دیگر مانند تبلیغات تلویزیونی و غیره بسیار ارزان تر است.
  • در عین مقرون به صرفه بودن بازخورد مناسبی برای کسب و کار به وجود آورد.
  • اگر نایلون شما طراحی جذابی و کیفیت مطلوب داشته باشد، امکان استفاده مجدد از آن چندین برابر می شود.
  • اصولا بر روی این نایلون ها نام کسب و کار، برند، نشانی و تلفن صاحب برند چاپ می شود.
  • چاپ طرحی از یک برند یا یک نوشته بر روی نایلون باعث ماندگاری آن برند در ذهن مشتریان می ‌شود.

انواع نایلون تبلیغاتی

نایلون‌های تبلیغاتی به چند دسته تقسیم می‌ شوند که هر یک کاربرد خاص خود را دارند. نایلون دسته موزی، نایلون دسته تقویت، نایلون دسته بندی و نایلون دسته رکابی از پرکاربردترین انواع پلاستیک های تبلیغاتی می باشند که در ادامه با آن ها آشنا خواهیم شد.

نایلون دسته موزی:

یکی از شیک ترین انواع کیسه تبلیغاتی پلاستیکی می باشد. علت نام گذاری آن، دسته این نوع نایلون‌ می باشد که به شکل یک موز کوچک است. نایلون تبلیغاتی دسته موزی معمولا در بوتیک ها، داروخانه ها، فروشگاه های لوازم آرایشی بهداشتی و… کاربرد دارد.

نایلون دسته تقویت: همان نایلون دسته موزی است که یک لایه پلاستیک اضافی بر روی دسته آن استفاده شده است. وجود این لایه اضافی باعث افزایش مقاومت برای حمل بار و همچنین افزایش قیمت محصول می شود.

نایلون دسته بندی: این نوع پلاستیک فروشگاهی به نایلون دسته زنبیلی هم معروف می باشد و به علت زیبایی بیشتر در فروشگاه‌ های پوشاک مورد استفاده قرار می گیرد.

نایلون دسته رکابی: همان نایلونی است که همه ما از آن‌ برای کارهای روزمره خود استفاده می ‌کنیم. این نوع کیسه تبلیغاتی تقریبا قیمت پایینی دارد و مثال بارز کاربرد آن در فروشگاه های زنجیره ای است.

خدمات چاپ نایلون کارا پلاست

مجموعه کارا پلاست با بیش از یک دهه سابقه در زمینه خدمات طراحی، تولید و چاپ نایلون فروشگاهی و نایلون تبلیغاتی، به عنوان یکی از بهترین ‌ها در این عرصه با کادری مجرب از طراحان و متخصصان زبده مشغول به فعالیت می باشد. این مجموعه مفتخر است که با ارسال سفارشات به اقصی نقاط کشور از جمله شهرهای تهران، کرج، تبریز، مشهد، اصفهان، شیراز، بوشهر، رشت، یزد و کرمانشاه، توانسته رضایت مشتریان عزیز را جلب نماید.

  • ۰۱/۰۵/۲۴
  • JAFARIAN70

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی