صنایع برودتی

معرفی محصولات صنایع برودتی

صنایع برودتی

معرفی محصولات صنایع برودتی

۱۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فریزر ایستاده یکی از تجهیزات صنعتی و فروشگاهی بوده که برای نگهداری و افزایش طول عمر انواع محصولات غذایی و خوراکی که امکان فاسد شدن را درمدت زمان کوتاهی دارند که این فریزر صنعتی فروشگاهی در سوپر مارکت ها، هایپر استارها، مغازه های قصابی و پروتئینی، سبزی فروشی مورد استفاده قرار می گیرد.

فریزر ایستاده یکی از تجهیزات صنعتی و فروشگاهی بوده که برای نگهداری و افزایش طول عمر انواع محصولات غذایی و خوراکی که امکان فاسد شدن را درمدت زمان کوتاهی دارند که این فریزر صنعتی فروشگاهی در سوپر مارکت ها، هایپر استارها، مغازه های قصابی و پروتئینی، سبزی فروشی مورد استفاده قرار می گیرد.

فریزر ایستاده شش درب

فریزر ایستاده

فریزرایستاده ویترینی قابلیت منجمد کردن و دمای مناسب برای نگهداری طولانی تر مواد غذایی را دارد یکی از نکته هایی که حتما باید در هنگام خرید فریزر ایستاده به آن دقت کنید جنس بدنه ی دستگاه است که بسیار مقاوم و از جنس استیل ساخته شود تا در مقابل ضربات احتمالی مستحکم بوده و همچنین با برخورد آب با بدنه دچار زنگ زدگی نشود.
در ساختار این فریزرویترینی ایستاده ازعایق بندی فوم پلی یورتان استفاده شده است تا دستگاه را در برابر هدر رفتن انرژی و سرمای داخل فریزر محفوظ کند، فریزر ها در انواع مختلفی که شامل، فریزر ایستاده تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب و شش درب تولید می شود که این فریزرها به عرض ۱۲۰ و ۱۵۰ و۲ متر تولید می شود.
شیشه های کارشده در فریزر فروشگاهی از سکوریت نشکن و از نوع شیشه نیزضد بخار می باشد که محصولات داخل دستگاه را به نمایش گذاشته و در نهایت موجب بالارفتن فروش فروشگاه می شود، لازم به ذکر است که دمای داخلی فریزر ایستاده ها باتوجه به سفارش مشتری متغیر می باشد که برای مواد پروتئینی مثل گوشت و مرغ منفی ۱۸ تا ۲۰ درجه پیشنهاد می شود و برای بستنی  ۲۵ درجه زیر صفر پیشنهاد می گردد، تعبیه شده است.

برای سهولت جابه جایی این دستگاه در مغازه و فروشگاه، چرخ های محکم و مقاوم در قسمت زیرین فریزر صنعتی کارشده است تا به راحتی و سرعت بتوانید فریزر ها را تکان دهید. طبقات قرارگرفته در فریزر بستگی به ابعاد این دستگاه بوده وقابل جابه جایی است.

انواع فریزر ایستاده

قیمت فریزر ایستاده سه درب

همانطور که بالاتر ذکر شد فریزر های ایستاده در انواع و ابعاد مختلفی تولید و عرضه می شود که شما می توانید با در نظر گرفتن نیاز خود خریداری کنید.

  1. فریزر ایستاده تک درب: در ابعاد ۶۰، ۶۵ و ۷۰ سانت از بهترین کیفیت و متریال ساخته شده و از آن ها به منظور نگهداری از گوشت، مرغ، بستنی و سبزیجات در همه ی فروشگاه ها، سوپرمارکت ها و هایپر مارکت ها استفاده می شود.
  2. فریزر ایستاده دو درب: فریزر دو درب در ابعاد ۶۰، ۷۰ و ۱۲۰ سانتی ساخته شده و دارای فضا و گنجایش بیشتری برای نگهداری انواع محصولات غذایی می باشد. این فریزر به دو صورت طراحی می شود: دو درب در بالا و پایین فریزر ایست دو درب کنارهم
  3. فریزر ایستاده سه درب: یکی دیگر از انواع فریزر ایستاده صنعتی، فریزر ایستاده سه درب می باشد که در ابعاد ۱۵۰ و ۲۰۰ سانتی طراحی و ساخته می شود این فریزر سه درب مجهز به شیشه های مقاوم در قسمت درب بوده که از ضربات احتمالی جلوگیری می کند.
  4. فریزر ایستاده چهار درب: از دیگر انواع فریزر ایستاده صنعتی می باشد که مجهز به سیستم نوفراست بوده از این رو موجب برفک زدایی درون فریزر می شود.از این فریزر به منظور نگهداری انواع محصولات نظیر سبزیجات، گوشت، مواد لبنی، مرغ، ماهی و … مورد استفاده قرار می گیرد.
  5. فریزر ایستاده شش درب: نیز در ابعاد ۲ متر ساخته شده و دستگاهی بسیار کاربردی در فروشگاه های لبنیاتی، فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه ها و هایپرمارکت ها و … محسوب می شود.

ویژگی های فریزر ایستاده

قیمت فریزر ایستاده تک درب

  • به بدنه ای از جنس تمام استیل
  • عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
  • شیشه های دوجداره، نشکن و ضد بخار
  • مجهز به سیستم نوفراست
  • دارای نشانگر دما

صنایع برودتی دنار سرما

صنایع برودتی دنار سرما با سابقه ای درخشان فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ی تولید و طراحی انواع یخچال و فریزر های صنعتی فروشگاهی و انواع فریزر فروشگاهی است. مهم ترین شعار مجموعه دنار سرما رضایت مشتریان عزیز است و تمام توان خود را در این راستا خواهیم گذاشت.برای خرید وسفارش با کارشناسان فروش صنایع دنار سرما تماس حاصل فرمایید.
آدرس سایت: donarsarma.ir       تلفن تماس: ۰۹۱۲۸۴۲۳۳۷۱

https://donarsarma.ir/tag/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

  • JAFARIAN70
  • ۰
  • ۰

بستنی ساز چیست و چه کاربردی دارد؟

قیمت بستنی ساز قیفی

 

صنایع برودتی دنار سرما عرضه کننده ی دستگاه های بستنی ساز مختلف (رومیزی و ایستاده) برندهای معروف شمس، نیکنام، بار سفت کن بستنی، بستنی ساز رومیزی می باشد. برای تهیه ی بستنی در این دستگاه های بستنی ساز باید با ترکیب کردن شیر و خامه و مواد دیگری که برای منجمد نگه داشتن بستنی ها استفاده کرد، و سپس باید این مواد را در دستگاه ریخته، و دستگاه به صورت خودکار و اتوماتیک تنها با زدن یک دکمه شروع به فعالیت کرده، مواد اولیه ی بستنی را با هم مخلوط کرده، تا بتواند بستنی درست کند، اگر به این صورت نباشد بستنی دارای بافت نرم و یکدست نخواهد بود. بستنی ساز نیکنام که به عنوان یکی از بهترین مدل های دستگاه بستنی ساز هستند، این نوع از بستنی ساز قیفی در دو مدل تک فاز و سه فاز تولید می شوند. در طراحی و ساخت بستنی ساز نیکنام مدل تک فاز دلارام می توان از دو نوع موتور متفاوت (هرمیتک و بیتزر) استفاده می شود، که تنها تفاوت این دو نوع موتور در کمپرسورهای آن ها است، ولی درباره ی بقیه ی عملکردهای دستگاه مشابه عمل می کنند. برای این که بتوانند از آب شدن بستنی ها جلوگیری کنند، باید آن را به صورت یک خامه ی غلیظ در بیاورند.

 

بستنی ساز صنعتی قیمت

نحوه ی خرید بستنی ساز چگونه است؟

اگر شما قصد خرید دستگاه بستنی ساز فیقی را دارید باید میزان و حجم کاری روزانه خود را در نظر گرفته و در نتیجه بسته به میزان کار روزانه خود و میزان عرضه بستنی از آنها و به خرید آن اقدام کرده و بهره ببرید.همچنین این محصولات دارای راندمان متفاوت می باشند که در ادامه به آن می پردازیم. جهت خرید بستنی ساز قیفی می توانید با کارشناس فروش مجموعه ی دنار سرما تماس حاصل نمایید.

ارزان ترین دستگاه بستنی ساز

انواع دستگاه بستنی ساز قیفی صنعتی دنار سرما 

  • دستگاه بستنی ساز سمش 

  • دستگاه بستنی ساز نیکنام 

  • دستگاه بستنی ساز رو میزی 

  • دستگاه بستنی ساز کارپیژل 

  • دستگاه بستنی ساز ژلاتو 

  • دستگاه بار سفت کن بستنی 

  • دستگاه بستنی ساز اوشن پاور 

 

بهترین مارک دستگاه بستنی ساز صنعتی 

مشخصات فنی دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام سه فاز مدل TM1600

نام محصول

دستگاه بستنی قیفی نیکنام

 
مدل

سه فاز TM1600

میزان تولید در ساعت (قیف 75g)

800 عدد

نوع کمپرسور

پیستونی

قدرت کمپرسور (HP)

3 اسب

کمپرسور نگهدارنده (HP)

1/8 اسب

موتور همزن (HP)

4

جنس پاروی همزن

ترمو پلاستیک

مبرد کمپرسور سیلندر

R404 A

مبرد کمپرسور مخزن

R134 A

سیستم کنترل

الکترونیکی

 دستگاه بستنی ساز قیفی نیکنام سه فاز مدل TM1600

منبع:

https://donarsarma.ir/category/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2

کارشناس فروش 09128423371

  • JAFARIAN70
  • ۰
  • ۰

فریزر صندوقی چیست؟

خرید و فروش فریزر بستنی

فریزر صندوقی یکی از انواع فریزر صنعتی بوده فریزر ایستاده و یخچال ایستاده از جمله تجهیزات فروشگاهی هستند که در هر خانه و فروشگاه برای نگهداری مواد غذایی بسیار لازم و حیاتی هستند فریزر صندوقی صنعتی تولید شده در مجموعه برودتی کلدسنتر ساخته شده یکی از بهترین مارک فریزر صندوقی است از بهترین متریال های موجود در بازار می باشد. مواد غذایی از جمله گوشت، سبزیجات، بستنی و … برای سالم ماندن نیاز به دمای بسیار پایین دارند.

 

خرید فریزر صندوقی

از این رو فریزر صندوقی یکی از بهترین گزینه ها می باشد که در عین داشتن قیمت مناسب، محصولات زیادی را در خود جای می دهد؛ و شما می توانید از این فریزر خوابیده برای نگهداری موادغذایی در دمای مناسب استفاده کنید. فریزر صندوقی فروشگاهی در فروشگاه ها ، کارگاه های تولید بستنی به عنوان فریزر بستنی، فریزر سوپرمارکت و مغازه، منازل و… کاربردی می باشند‌.

خرید فریزر بستنی

جلوگیری از فساد موادغذایی و نگهداری آن به مدت طولانی تر نیاز به دستگاه یا یخچالی دارد که با کارایی بالا و قیمت مقرون به صرفه جوابگوی نیاز ما باشد. فریزر صندوقی بدون برفک از جمله تجهیزات و فریزر فروشگاهی است که با دمای زیر صفر موجب نگهداری موادغذایی، بستنی، گوشت مرغ و …. می شود.

جهت خرید فریزر صندوقی و اطلاع از قیمت کلیک کنید.

فریزر بستنی ویترینی

نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشیم:

فروش یخچال بستنی درب شیشه ای

ازجمله نکات در هنگام خرید فریزر صندوقی گنجایش و ابعاد آن است که متناسب با فضای فروشگاه شما انتخاب می شود.همچنین بدنه سبک و چرخ های تعبیه شده در این فریزر بدون برفک بابت جابجایی آسان آن می شود که از نکات مهم حین خرید است.قیمت این فریزر صنعتی کم مصرف مقرون به صرفه تر از فریزر ایستاده است و بهتر است این فریزرها مجهز به ترموتر و سیستم تنظیم دما باشد.

شاید از خودتان بپرسید فریزر صندوقی چه مارکی خوبه ؟

قیمت فریزر بستنی

فریزرصندوقی های تولیدشده در صنایع برودتی کلدسنتر دارای مخزن جداگانه برای تخلیه آب هستند تا مایعات درون مخزن جمع نشود. از لحاظ ظاهری این فریزر های صنعتی با نصب استیکر های متنوع جذابیت بیشتری پیدا می کنند و می توانید از لوگوی اختصاصی فروشگاه خودتان نیز استفاده کنید. موتور این فریزر ها زیرصفر بوده و دمای منجمد کردن محصولات را تامین می کند.

فریزر صندوقی چیست و چه عملکردی دارد؟

لیست قیمت یخچال فریزر صندوقی

فریزر صندوقی خوابیده دستگاهی است که برای خنک کردن مواد درون آن که از قطعات با کیفیت ساخته شده است و از قدرت موتور بالایی برخوردار است همچنین مجهز به کمپرسور کم مصرف است که با محیط زیست سازگاری بالایی دارد.

علاوه بر نمای زیبا و قیمت مناسبی که دارد درب کشویی که برای این فریزر طراحی شده است سبب میشود تا محصولات داخل فریزر به راحتی در دید مشتریان قرار بگیرد و انتخاب را آسان تر کند.همچنین دوجداره بودن شیشه از اتلاف سرما جلوگیری میکند.

قیمت فریزر خوابیده

ورق استفاده شده در ساخت این فریزر گالوانیزه بوده و روی این دستگاه با عایق بندی فوم پلی یورتان مقاوم شده است.

فریزر صندوقی در چه مدل هایی قابل تولید است؟

قیمت  تولیدی فریزر خوابیده

  • فریزر 300 لیتری

  • فریزر 400 لیتری

  • فریزر 500 لیتری

فروش مستقیم فریزر صندوقی

  • فریزر 650 لیتری

  • فریزر صندوقی خانگی

  • فریزر خوابیده چهار درب (استیل)

خرید فریزر استیل

  • فریزر خوابیده شش درب (استیل)

کاربرد فریزرهای صندوقی چگونه است؟

فریزر صندوقی چه مارکی بخرم خوبه

مناسب برای نگهداری گوشت، سبزیجات و تمام مواد غذایی نیاز به فریز شدن، استفاده می شود.فریزر بستنی و فریزر خانگی و فریزر استیل از آلیاژ بسیار مرغوب تولید شده است، از این رو در مقابل رطوبت و ضربه بسیار مقاوم است.

فریزر صندوقی طرح قدیم 

خرید فریزر استیل طرح قدیم

درب فریزر صندوقی تمام استیل، شیشه ای و یا گالوانیزه است و به صورت مگنتی یا ریلی می باشد.همچنین این دستگاه در دو نوع:

  • فریزر خشک کن

  • فریزر معمولی

تولید می شود.نوع لوله های این فریزر مسی بوده و از قدرت کمپرسور بالایی برخوردار است.

فریزر صندوقی خانگی

قیمت فریزر صندوقی خانگی

فریزر ها درانواع مختلف تولید می شود ازنمونه فریزر صندوفی خانگی که برای مصارف داخل خانه کاربرد دارند و دونوع تک درب و دو درب هستند در رنگبندی متنوع قابل عرضه می باشد.این فریزر خانگی درمقایسه با نوع فریزر فروشگاهی قدرت موتور کمتری دارند و برای بستنی مناسب نیستند.بدنه فریزرخانگی کوچک آلمینیوم بوده و با عایق پلی یورتان پوشیده شده است.فریزر صندوقی استیل،فریزر دیگری نیز در صنایع برودتی کلدسنتر تولید می شود که از نوع استیل بوده و درنوع فریزر استیل چهاردرب و فریزر طرح قدیم شش درب تولید می شود.این فریزر بستنی ها هم بدنه مقاوم تری دارند هم موتور پر قدرت تری و برای مکانهای بزرگ مناسب است.

فریزر صندوقی خانگی تک درب

فریزر تک درب خانگی

فریزر خانگی تک درب ۲۶۰ لیتری که با نام فریزر خانگی هم شناخته میشود برای نگهداری و منجمد کردن مواد غذایی از قبیل گوشت، مرغ، سبزیجات و … مورد استفاده مشتریان قرار میگیرد.این دستگاه از ورق گالوانیزه مقاوم با عایق بندی تزریق فوم تولید شده و دارای یک درب از جنس گالوانیزه می باشد.

داخل این فریزر صندوقی خانگی از ۵ سبد تشکیل شده تا جابجایی و دسترسی به مواد غذایی را برای شما آسان کند. فریزر های خانگی دارای رنگ بندی متنوعی بوده و در ابعاد یک متری تولید میشود که به دلیل کوچک بودن فضای کمی را اشغال میکند و مناسب برای خانه های کوچک و کم جمعیت است.شما میتوانید فریزر خانگی برفاب دست دوم و فریزر خانگی هیمالیا دست دوم را از ما خریداری کنید.

مشخصات فنی فریزر صندوقی خانگی 
ظرفیت 260 لیتر
چرخ جهت جابجایی دارد
تنوع رنگ بندی دارد
قفل دارد
سبد دارد
سیستم برفک زدایی دارد
درجه تنظیم دما دارد
ابعاد ۱۰۵*۶۱*٨۳ سانتیمتر
عایق بندی تزریق فوم
گارانتی

18 ماه

فریزر صندوقی خانگی دو درب

فریزر دو درب خانگی


بیشتر افراد که به فکر خرید فریزر صندوقی خانگی هستند، از ظرفیت محدود فریزرهای خود شکایت دارند. این دستگاه ها به صورت مداوم روشن هستند و در حال کارکردن میباشند، بنابراین به دلیل مصرف انرژی زیاد خرید یک فریزر کم مصرف، در بلند مدت میتواند هزینه های شما را کاهش دهد‌. این فریزرخانگی دو درب 260 لیتری در دو مدل تک درب و دو درب در صنایع برودتی کلدسنتر تولید میشود.

مشخصات فنی فریزر صندوقی خانگی دو درب
ابعاد طول*عرض*ارتفاع  *۱۰۵ * ۶۱ *۹۲
سبد دارد
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
ظرفیت 260 لیتر
قفل دارد
سیستم تخلیه دارد
قدرت کمپرسور بالا
گارانتی 18 ماه

فریزر صندوقی فروشگاهی

خرید فریزر صندوقی به قیمت تولیدی

محبوب ترین نوع فریزر در بین فروشندگان فریزر صندوقی درب شیشه ای می باشد که با توجه به سفارش مشتری در ابعاد و لیتراژ متفاوت به تولید می رسد.فریزر های صندوقی درب شیشه ای نه تنها برای نگهداری بستنی بلکه برای انواع سبزیجات و گوشت نیز استفاده می شوند.یکی از مهم ترین مواردی که مصرف کننده باید در خرید فریزر صندوقی به آن توجه داشته باشد عایق بندی آن است تا بتواند سرما را به خوبی در خود حفظ کند، صنایع برودتی کلدسنتر فریزر ها را با عایق بندی فوم تزریقی که بهترین نوع عایق بندی است به مشتریان خود ارائه می دهد.

خرید فریزر صندوقی بستنی

بدنه این یخچال ها از ورق رنگی گالوانیزه ساخته شده است که با توجه به سفارش مشتریان عزیز در رنگ های متنوع و با استیکر های گوناگون ساخته میشود. صنایع برودتی کلدسنتر فریزر های درب شیشه ای خود را در لیتراژ ۳۰۰ با ۳ عدد سبد،۴۰۰ لیتر با ۴ عدد سبد، ۵۰۰ لیتر با ۵ عدد سبد و ۶۵۰ لیتر با ۶ عدد سبد به تولید می رساند.

مشخصات فنی فریزر صندوقی 

جنس بدنه گالوانیزه
عای بندی تزریق فوم
مصرف انرژی  A
دمای داخلی یخچال زیر صفر
قدرت موتور  ۳/۴ اسب بخار
حجم فریزر 300 لیتر
400 لیتر
500 لیتر
600 لیتر
650 لیتر
طول ۱۲۵ سانتیمتر
عرض ۶۱ سانتیمتر
ارتفاع ۸۳ سانتیمتر

نحوه ثبت سفارش محصول و ارسال به سایر شهرها به چه صورت است؟
 

فریزر بستنی

برای سهولت در امر سفارش شما مشتریان عزیز می توانید از طریق تماس با کارشناسان و یا پیام به واتساپ محصول مورد نظر خود را سفارش دهید پس از ثبت سفارش و تولید (در مدت زمان 5 تا 7 روز کاری) از طریق باربری به سراسر کشور ارسال میگردد.

آیا محصولات صنایع برودتی کلدسنتر دارای گارانتی وخدمات هست؟

بله تمامی محصولات 18 ماه گارانتی بی قید و شرط و5 سال خدمات پس ازفروش دارند.

  • JAFARIAN70
  • ۰
  • ۰

فریزر صندوقی خانگی چیست؟

فریزر خانگی دو درب 260 لیتری

فریزر صندوقی برای نگهداری از انواع بستنی سالار، دومینو، سبزیجات، گوشت و مرغ و انواع مواد غذایی که نیازمند به نگهداری  سالم، خنک وتازه  نگه داشتن می یاشدمورد استفاده قرار می گیرد و یخچال صندوقی در فروشگاه های زنجیره ای  سوپرمارکت ها و هایپرمارکت ها کاربرد بسیاری دارد این فریزرصنعتی براساس لیتراژ محاسبه و در صنایع برودتی کلدسنتر انواع فریزر صندوقی بدون برفک تولید می شود.

خرید فریزر خانگی

مشخصات فریزر صندوقی

فریزر صندوقی در دو نوع فریزر صندوقی خانگی و فریزر صندوقی صنعتی تولید می شود که مصارف مختلفی در فروشگاه های بزرگ و کوچک اعم از سوپرمارکت، هایپرمارکت و... دارد که در این صفحه به انواع این فریزر ها می پردازیم لازم به ذکر است که برای برخی نگهداری از محصولات ازفریزهای طرح قدیم نیز استفاده می شود فریزر صندوقی جز یخچال صنعتی ها ی پرکاربرد و مهم در فروشگاه ها می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید وباتوجه به نیاز شما عرضه می شود که شما می توانید با در نظر گرفتن محیط مغازه خود، فریزر بستنی درب شیشه ای را از مجموعه کلد سنتر به نام فریزر کوچک خریداری کنید. این یخچال بستنی ها باتوجه به اینکه فضای کمی از محیط را اشغال می کنند قابلیت جا دادن محصولاتی  مانند انواع بستنی، خوراکیها و.... فراوانی را در خود دارد. و دارای شیشه های سکوریت نشکن هستند که شکستگی درب فریزربستنی را به حداقل می رساند و همچنین فریزر صندوقی مغازه موجب رویت خوراکی ومحصولات داخل فریزر صندوقی هایپری می شود. این مجموعه فریزر صندوقی خارجی نیز با قیمت مناسب فروش می رساند.

خرید فریزر صندوقی

خرید فریزر خانگی

جهت خرید و استعلام قیمت فریزر صندوقی خانگی کلیک کنید.

مشخصات فنی یخچال فریزر خانگی
لیتراژ دو نوع (۲۶۰و۳۰۰)
 تعداد سبد پنج عدد
دمای تولید شده صفر تا منفی ۲۲ درجه سانتی گراد
 جنس بدنه  ورق رنگی گالوانیز
 قفل کودک دارد
 نوع ترموستات مکانیکی
تعداد درب های موجود ۱و۲

انواع فریزر خانگی

فروش ارزان فریزر صندوقی خانگی

  • فریزر خانگی تک درب 260 لیتری

  • فریزر خانگی دو درب 260 لیتری

ارسال به تمام نقاط کشور

قیمت فریزر صندوقی خانگی

ارسال این فریزها به تمام کشور مانند تبریز وتهران، اهواز، شیراز، کرج وتهران امکان پذیر می باشد که دیگرنیازی به خرید حضوری نیست شما می توانید سفارش خود را از طریق سایت کلد سنتر و کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و به راحتی ثبت و خریداری کنید.

برخی از برند های این فریزرهای صنعتی وخانگی

برندهایی مانند اسنوا، امرسان، الکترواستیل، سامسونگ و... نیز فریزرصندوقی های صنعتی و خانگی را تولید می کنند.

خرید حضوری فریزر صندوقی

راه های ارتباطی:

 کارشناس فروش 09128622824
 کارشناس فروش 09198141250
 کارشناس فروش 09128577249
 کارشناس فروش 09195693760

  • JAFARIAN70
  • ۰
  • ۰

فریزر صندوقی چیست؟

 این فریزرها با نورپردازی LED و درب های شیشه ای منحنی که به صورت کشویی باز و بسته می شوند ، این اطمینان را می دهند که مشتریان می توانند بدون هیچ زحمتی محصول را مشاهده کرده و سپس آن را برای خرید بازیابی کنند. بعلاوه ، برای راحتی و سازماندهی شما ، تعدادی سبد داخل این فریرز ها گنجانده شده است. این سبد ها به شما کمک می کنند تا فضای داخلی را به حداکثر برسانید .

این فریزر صنعتی با نمای بیرونی استیل  و فضای داخلی استیل با روکش پودر ، برای کاربردهای سنگین ، از فروشگاه های رفاه تا سوپرمارکت های کوچک،بوفه های مدارس ساخته شده است.و میتوان در آن ها انواع بستنی ،تنقلات منجمد و سایر کالاهای دیگر را نگهداری کرد.

بهترین مارک فریزر صندوقی

برند های مختلفی در این  زمینه  مشغول به تولید انواع فریزر های صنعتی هستند.به عنوان مثال:فریزر الکترواستیل، فریزر ایستکول، فریزر یخ نوش، فریزر کینو و فریزر برفاب و ...جزو بهترین مدل های فریزر صندوقی می باشند.اما شما میتوانید با شماره های درج شده در سایت ما تماس بگیرید تا هم به صورت رایگان مشاوره و راهنمایی دریافت کنید و هم بهترین فریزر صندوقی خانگی را خریداری کنید.

برای خرید یک فریزر صندوقی با کیفیت و کارایی عالی و همچنین با قیمت مناسب که دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد باید بهترین مدل و برند آن را انتخاب کنید برای همین برای بهترین انتخاب کافیست تا با تولیدکنندگان فریزر صندوقی و ویژگی های هر یک آشنا شوید. جهت اطلاعات بیشتر به این سایت مراجه نمایید.

معرفی پر فروش ترین محصولات

فریزر صندوقی 650 لیتری

فریزر خانگی تک درب 260 لیتری

انواع فریزر صندوقی

  1. فریزر صندوقی هایپری

  2. فریزر صندوقی خانگی

  3. فریزر صندوقی طرح قدیم

  4. فریزر بستنی

یخچال صندوقی هایپری در چه مکان هایی به کار می رود؟

  • سوپرمارکت ها

  • هایپرمارکت ها

  • فروشگاه های زنجیره ای

قیمت فریزر صندوقی

موارد مهمی از جمله ابعاد، لیتراژ و گنجایش، نوع موتور، نوع کاربرد و... تعیین کننده قیمت فریزر صندوقی صنعتی هستند و این فریزر ها با توجه به نوع کاربردی که دارند در انواع و لیتراژ مختلفی تولید می شوند.از  این رو برای کسب اطلاعات بیشتر از لیست قیمت ها با کار شناس فروش صنایع برودتی دنار سرما تماس بگیرید.

نحوه خرید فریزر صندوقی و ثبت سفارش

اگر شما در شهرهای مختلف هستید نیاز نیست که به صورت حضوری سفارش خرید خود را ثبت کنید کافی است با کارشناسان مجموعه پرنس سرما تماس حاصل فرمائید و یا به صورت اینترنتی سفارش خرید خود را ثبت کنید.تمامی محصولات صنایع برودتی دنار سرما دارای گارانتی  و خدمات پس از فروش می باشند.همچنین صادرات به کشور های همسایه همچون عراق ،افغانستان و ... امکان پذیر می باشد.

  • JAFARIAN70
  • ۰
  • ۰

فریزر های صندوقی چیست؟

 یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات هر فروشگاه ،رستوران، هتلی  و....  فریزرها هستند، می باشند و به مرور زمان در انواع مختلف تولید شده اند. فریزر های صندوقی در عین اشغال کم محیط فروشگاه، حجم زیادی از محصولات را در خود جای می دهند. یخچال بستنی میهن یا فریزر بستنی این محصول در انواع مختلف ساخته شده است، که در این مطلب به صورت کامل در این باره توضیح خواهیم داد.

برای خرید یخچال فریزر قنادی کلیک کنید.

فریزر خوابیده صندوقی کلد سنتر 

فریزر های صندوقی که در لیتراژ متفاوت تولید می گردند و با توجه به  ساختاری که دارند علاوه بر اینکه فضای کمتری نسب فریزر های ایستاده اشغال می کنند جاد دار تر نیز هستند و با تعبیه سبد های توری در این دستگاه شما می توانید فصای طبفه بندی شده نیز داشته باشید تا به راحتی به محصول مورد نظر خود دسترسی پیدا کنید  همچنین استفاده از استیل ضد زنگ در این محصول باعث شده تا فضای داخل آن زنگ نزد و این از نظر بهداشتی یکی از فاکتور های اصلی به حساب می آید.


از دیگر مزیت های فریزر صندوقی اورست استفاده از درب های سکوریت نشکن می باشد که این امکان را برای مشتری فراهم می کنند تا به آسانی کالای مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کند،از دیگر مزیت های این فریزر  داشتن چرخ می باشد که باعث سهولت در جابه جایی محصول برای کاربران است. همینطور فریزر های خوابیده اورست به عنوان فریزر های بدون برفک نیز شناخته می شوند که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

 فریزر صندوقی بدون برفک

فریزر های فروشگاهی چون در دسترس عموم هستند و مشتریان به راحتی در ب های آن را باز و بسته می کنند، ممکن است باعث برفک زدن داخل فریزر بشود به همین علت ما از عایق تزریق فوم استفاده کرده ایم تا باعث جلوگیری از هدر رفت انرژی گردد  و برای جنس بدنه فریزر های خوابیده کلد سنتر از استیل استنلس استفاده شده است و برای درب های آن از شیشه دوجداره و سکوریت نشکن استفاده کردیم  تا خطرات ناشی از شکستگی را به حداقل برساند ، دمای  داخل فریزر می تواند تا صفر درجه فارنهایت (18- درجه سانتی گراد) نگه داری کنند.اما ممکن است توانایی آن ها برای انجام این کار تحت تاثیر دمای محیط بیرون فریزر قرار بگیرد به همین علت از موتور هایی با قدرت بالا چون موتور امبراکو تعبیه شده است همچنین داخل این فریزر صندوقی با سبد های سیمی فضای تقسیم بندی شده ای ایجاد کرده است که باعث سهولت در چینش محصولات در داخل فریزر شده است.

جهت خرید فریزر صندوقی بدون برفک به قیمت تولیدی کلیک کنید.

 انواع فریزر های صندوقی 

  • فریزر صندوقی تمام استیل طرح قدیم 

شامل فریزر صندوقی طرح قدیم 4 درب و 6 درب می شود. که هرکدام دارای دو مدل خشک کن و معمولی می باشد.

 

مشخصات فنی فریزر  خوابیده درب استیل

جنس بدنه استیل استنلس ۳۰۴ (نگیر)
نوع عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
انواع معمولی و خشک کن
قابلیت ساخت در انواع دو و چهار درب و سه و شش درب دارد
کمپرسور کم مصرف
برفک ندارد
قدرت کمپرسور ۱ اسب
  • فریزر صندوقی خانگی

شامل فریزر خانگی 260 لیتری تک درب و فریزر خانگی 260 لیتری دو درب می شود. 

مشخصات فنی فریزر 260 لیتری

فریزر صندوقی خانگی
ابعاد ۶۰×۸۳×۱۱۰ سانتیمتر
درجه مصرف انرژی A
نوع ترموستات مکانیکی
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نوع گاز مبرد ۴۰۴
سیستم یخ زدای خودکار
قدرت موتور 1/3 اسب بخار
لیتراژ ۲۶۰ لیتر
  • فریزر صندوقی درب شیشه ای شامل موارد زیر می باشد:

  • فریزر صندوقی 150 لیتری

  • 260 لیتری

  • 300 لیتری

  • 400 لیتری

  • 500 لیتری

  • 600 لیتری

  • 650 لیتری

  • فریزر صندوقی هایپری

فریزر های سوپرمارکتی در 4 لیتراژ متفاوت 300 لیتری ، 400 لیتری ، 500 لیتری و 650 لیتر قابل ساخت می باشد واغلب برای نگهداری  بستنی و مواد غذایی بسته بندی مورد استفاده قرار میگیرند که با نام های یخچال بستنی ویترینی، یخچال بستنی میهن و فریزر بستنی نیز در بین مردم شناخته می شوند.

مشخصات فنی فریزر صندوقی

جنس بدنه

گالوانیزه

جنس درب

شیشه سکوریت نشکن

عای بندی

تزریق فوم

مصرف انرژی

A

دمای داخلی یخچال

زیر صفر

قدرت موتور

۳/۴ اسب بخار

 

برخی از ویژگی های فریزر صندوقی کلد سنتر

  • قدرت : 120 وات ، 220 ولت ، 50 هرتز

  • سیستم خنک کننده با کارایی بالا

  • نشانگر فریزر سریع

  • سبد سیمی با کیفیت

  • کمپرسور کم صدا

  • گاز مبرد R600a 

  • فوم پلی اورتان

  • با قفل و کلید

  • ترموستات قابل تنظیم

  • چراغ LED داخلی

  • 100٪ کندانسور مس

لیست قیمت:

فریزر صندوقی با توجه به ابعاد، مدل، کمپرسور، جنس بدنه و نوع ترموستات قیمت گذاری می شود و هرکدام با لیتراژ های متنوع تولید عرضه می شود. شما می توانید جهت سفارش و اتسعلام قیمت با کارشناس فروش تماس حاصل نمایید.

راه های ارتباطی:

 

  • JAFARIAN70
  • ۰
  • ۰

یخچال قنادی


 

یخچال و ویترین قنادی یکی دیگر از انواع یخچال صنعتی می باشد که برای نگهداری انواع کیک و شیرنی مورد استفاده قرار میگیرد و با طراحی دقیق و عایق بندی مناسب باعث تثبیت دما شده و رطوبت و دما را ثابت نگه میدارد و علاوه بر اینکه مانع خشک شدن و کهنه شدن محصولا میشود،آنها را تازه هم نگه میدارد.

حرید یخچال قنادی ویترینی

برای خرید یخچال قنادی و استعلام قیمت می توانید با کارشناس فروش صنایع برودتی کلد سنتر تماس حاصل نمایید. جهت اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید.

صنایع برودتی کلد سنتر یکی از با سابقه ترین تولید کننده ها در زمینه انواع جدید ترین یخچال ها و ویترین قنادی از جمله: یخچال آکواریومی قنادی ،یخچال قنادی کوچک و بزرگ،یخچال ایستاده ویترینی قنادی، یخچال ویترینی شیشه خم قنادی، تاپینگ بستنی شیشه خم و ...می باشد. تمام یخچال های قنادی تولید شده در این مجموعه با بهترین متریال و با کیفیت ترین مواد اولیه موجود در بازار تولید و عرضه می شود.

یکی از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات برای قنادی ها و شیرینی فروشی ها یخچال و ویترین قنادی که به آن یخچال برای شیرینی فروشی یا یخچال کیک و شیرینی نیز گفته می شود،می باشد.

این یخچال ها به منظور نگهداری انواع کیک و شیرینی به کار می روند.یکی از مهم ترین خصوصیات یخچال های قنادی بدنه این دستگاه می باشد که با تزریق فوم پلی یورتان عایق شده است. این مزیت موجب تثبیت دما شده و از کهنه و خشک شدن محصولات جلوگیری می کند. یخچال صنعتی قنادی در رنگ بندی مختلف و با ورق های مختلف از جمله بدنه گالوانیزه و استیل ساخته و تولید می شوند.ابعاد این یخچال ها متغیر و طبق سفارش مشتری می باشد و مشتریان می توانند ابعاد و متراژ مورد نظر خود را سفارش دهند.

انواع یخچال قنادی

  • یخچال قنادی 1/5 و 2 متری

  • ویترین قنادی 1/5 و 2 متری

  • یخچال قنادی ایستاده

  • پیشخوان قنادی

  • یخچال قنادی مکعبی

ویترین قنادی 

 

برای نگهداری انواع شیرینی خشک و نان در قنادی ها، فروشگاه های نان فانتزی، نانوایی هاو ... از ویترین قنادی استفاده می شود.از این رو با نام های دیگری تحت عنوان ویترین خشک یا ویترین نان فانتزی نیز شناخته می شود.با استفاده از این یخچال ویترینی قنادی شما می توانید محصولات خود را به راحتی به نمایش بگذارید.تفاوت ویترین قنادی با یخچال قنادی در نداشتن موتور می باشد.به دلیل طراحی و جذابیت ظاهری، ویترین های قنادی جلوه زیبایی به فروشگاه شما می دهند و سبب جلب نظر مشتریان میگردند.به علاوه ، طراحی خشک این واحد ماندگاری غذاهای پخته شده شما را طولانی می کند و آن را برای نانوایی ، کافی شاپ یا کافه مناسب می کند.

خصوصیات یخچال قنادی

این یخچال های قنادی مکعبی با توجه به سفارش مشتری در دو نوع بدنه گالوانیزه و استیل در رنگ های مختلف و همچنین چوب طراحی و تولید می شوند. یخچال ویترینی ایستاده قنادی به منظور سالم نگهداشتن انواع نان و شیرینی به کار می رود از این رو علاوه بر ظاهری که دارند باید بازده بالایی نیز داشته باشند تا بتوانند محصولات را سالم و تازه نگه دارند و با ظاهر جذابی که دارند دکوراسیون قنادی را جذاب تر کنند.بنابراین انتخاب جنس و رنگ بدنه یخچال شیرینی فروشی بسیار مهم است.

قیمت یخچال کیک و شیریننی نیز با توجه به جنس بدنه و متراژ یخچال تعیین می شود. علاوه بر این مشتریان می توانند متراژ و ابعاد دلخواه خود را سفارش دهند و ابعاد یخچال ویترینی قنادی متغیر است و در انواع مختلف یک متر، یک و نیم متر، و دو متر با ارتفاع یک و نیم متر و عمق استاندارد 70 سانتی متر طراحی و تولید می شوند.از دیگر ویژگی های یخچال قنادی:

  • ظاهری ساده

  • تمام شیشه

  • طبقات شیشه یا استیل

  • پایه های چرخدار

نحوه خرید یخچال قنادی و ارسال

تمامی محصولات با بهترین متریال و مواد اولیه تولید درصنایع برودتی کولست ساخته شده اند و دارای 18 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد، شما می توانید جهت مشاوره رایگان با کارشناسان فروش مجموعه ی ما تماس بگیرید واز لیست قیمت یخچال قنادی، لیست قیمت یخچال ویترینی برای قنادی ، قیمت یخچال استیل قنادی ،قیمت یخچال ایستاده قنادی، قیمت یخچال قنادی مکعبی و.... مطلع شوید وسفارش خود را ثبت کنید.

یخچال های صنعتی قنادی همچنین دارای قابلیت ارسال به عراق وسراسر کشور مانند اصفهان، تهران، شیراز و.... را با بهترین باربری های ممکن دارد.

  • JAFARIAN70
  • ۰
  • ۰

یخچال قنادی چیست؟

خرید شوکیک قنادی

یکی از اساسی ترین نیازهای قنادی و شیرینی فروشی ها داشتن یخچال قنادی می باشد که یکی از یخچال های صنعتی می باشدو برای نگهداری انواع کیک وشیرینی کاربرد دارد. از ویترین قنادی برای شیرینی های خشک استفاده می شود.

ویترین قنادی

برای راه اندازی هر فروشگاهی در ابتدا باید تجهیزات مورد نیاز آن فروشگاه را خریداری کرد، میتوان گفت یخچال صنعتی یکی از مهم ترین تجهیزاتی است که برای هر فروشگاه کوچک وبزرگی الزامی می باشد که به گونه دیگر  می شود اگر مغازه ای یخچال نداشته باشد محصولات به فوریت خراب شده  وغیر قابل استفاده می شود. کیک وشیرینی یکی از خوراکی های محبوب وپر مصرف در ایران وتمامی کشورها می باشد که از طرفداران زیادی برخوردار است، قنادی و شیرینی فروشی ها قابل توجه عموم مردم می باشد.

شو کیک رومیزی

برای باز کردن یک قنادی و شیرینی فروشی در وهله اول نیازمند به یخچال و ویترین قنادی هستند که برای نگهداری از انواع شیرینی ها استفاده می شود. یکیاز مهم ترین عوامل برای نگهداری شیرینی ها، دما می باشد زیرا هر شیرینی ای برای سالم ماندن نیاز به دمای خاص خود را دارد تا دچار خرابی  نشود همانطور که می دانید مواد تشکیل دهنده ی شیرینی خیلی حساس و فاسد پذیر هستند از این روی نگهداری شیرینی در یک دمای مطلوب بسیار حائز اهمیت است. که باید در دمای نزریک به صفر به صورت خنک نگهداری شوند از این روی یخچال قنادی یکی از تجیهیزات برودتی مهم می باشد.

فریزر شو کیک قنادی

ست قنادی

یکی از مهم ترین و همینطور تاثیر گذار ترین موارد در یک شیرینی فروشی دکوراسیون شیرینی فروشی می باشد که یخچال ویترین قنادی یا یخچال منحنی باعث به ارمغان آوردن یک فضای شیک و زیبا در فروشگاه شما است و علاوه بر این باعث جذب شدن مشتری به شیرنی ها ومغازه ی شماست.یخچال صنعتی قنادی در هر  قنادی و شیرینی فروشی با طراحی دقیق و عایق بندی مناسب و اصولی سبب تثبیت دما و رطوبت شده و دما را ثابت نگه میدارد تا شیرینی ها در بهترین حالت ممکن نگهداری شوند.

ست قنادی خرید

انواع یخچال قنادی

خرید شوکیک قنادی
 

یخچال قنادی 1/5 و 2 متری
ویترین قنادی 1/5 و 2 متری
یخچال قنادی ایستاده

خرید قنادی یخچال
 

خرید شوکیک قنادی


پیشخوان قنادی
یخچال مکعبی که یکی از اساسی ترین تجهیزات قنادی و شیرنی فروشی و همینطور بستنی و آبمیوه فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد با داشتن سرما وبرودت عالی که در سیستم این یخچال صنعتی است سبب می شود اجناس داخل ویترین کیک است به هیچ عنوان دچار خرابی، فاسدی نشوند و شما می توانید از این  یخچال ویترینی برای قنادی  در فروشگاه ویتامینه فروشی و یا بستنی و آبمیوه فروشی به عنوان یخچال ویترینی بهره مند شوید.

 

ویترین قنادی

 

یخچال قنادی

ویترین قنادی برای نگهداری شیرینی خشک و نان در فروشگاه های نان فانتزی، نانوایی و قنادی ها مورد استفاده قرار می گیردو تفاوت آن با یخچال قنادی در نداشتن موتور می باشد.این یخچال ها باعت نمایش بهتر محصولات و توجه و سهولت دید مشتریان می شود.از مزایای ویترین قنادی این است که؛ به دلیل نداشتن موتور تمام بدنه دستگاه تا پایین شیشه خورده و به راحتی محصولات داخل آن نمایش داده می شود.. این ویترین ها قابلیت ست شدن با یخچال قنادی را دارند و ابعاد ان میتواند با توجه به متراژ فروشگاه شما و با توجه به خواست و سفارش مشتری تهیه شود. 

نحوه خرید و سفارش یخچال و ویترین قنادی


یخچال شیشه ای قنادی

صنایع برودتی کلد سنتر با کارنامه ای بسیار درخشان در زمینه تولیدکننده یخچال قنادی و همچنین همکاری با شرکت های مطرح و بزرگ ایرانی و خارجی برای تامین تجهیزات و تاسیسات این نوع یخچال مکعبی قنادی مفتخر است در کنار شما مشتریان محترم باشد.

قیمت یخچال قنادی

 

که تمامی یخچال های صنایع برودتی کلد سنتر دارای ۱۸ ماه گارانتی و ۵سال خدمات پس از فروش می باشند این شرکت این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که از طریق تماس با کارشناسان ما سفارش شما ثبت شود و مانیز از طریق باربری محصول فوق را به سراسر کشو از جمله کشورهای همسایه مانند عراق ارسال میکنیم جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش سایت تماس بگیرید. برای اطلاعات بیشتر بر روی این لینک کلیک کنید.
شماره کارشناس فروش: 

 کارشناس فروش 09128622824

 کارشناس فروش 09198141250

 کارشناس فروش 09128577249

منبع:

https://coldcenter.org/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D9%82%D9%86%D8%A7%D8%AF%DB%8C

  • JAFARIAN70
  • ۰
  • ۰

یخچال ایستاده چیست؟

یخچال فروشگاهی یا یخچال ایستاده که از صنایع برودتی می باشد که انواع مختلفی دارد و به نام های مختلف همچون یخچال هایپرمارکت، یخچال فروشگاهی ویترینی، یخچال صنعتی بزرگ و... معروف است، که صنایع برودتی کولست یکی از شرکت های تولید کننده، یخچال فروشگاهی می باشد.

یخچال فروشگاهی

یخچال فروشگاهی یکی از اصلی ترین تجهیزات فروشگاه های زنجیره ای،  هایپرمارکت ها، سوپر مارکت ها و... می باشد که بسیار ضروریست یخچال فروشگاهی انواعی دارد ، در ادامه به بررسی آنها می پردازیم.

انواع یخچال هایپرمارکتی 

        یخچال پرده هوا 

        یخچال پرده هوا یکی از خاص ترین و پرکاربردترین یخچال های فروشگاهی می باشد که به نام های مختلف همچون یخچال  فروشگاهی بدون درب ،یخچال فروشگاهی روباز، یخچال فروشگاهی جلو باز در بین مردم رایج است.
        اگر بخواهیم به بارز ترین ویژگی این یخچال فروشگاهی لوکس بپردازیم باید بگوییم در صورت استفاده از این یخچال ها دیگر مشکل اتلاف فضای فروشگاه را به علت سقارشی بودن ابعاد این محصول نخواهید داشت همچنین با نداشتن درب این امکان را به مشتری می دهد تا به راحتی کالا ی مورد نظر خود را انتخاب کند و همین نکته باعث جلب رضایت مشتریان عزیز می گردد.
        باید گفت این یخچال صنعتی به دو صورت یخچال پرده هوا خوابیده و یخچال پرده هوا ایستاده تولید شده است  تا نیاز کاربران خود را مرتفع گرداند،که هر کدام متناسب با نیاز و فضای فروشگاه شما می باشد.

        یخچال فروشگاهی ایستاده 

        یخچال های پشت بسته ایستاده یکی دیگر از انواع یخچال فروشگاهی می باشند که در ابعاد و گنجایش مختلف تولید می شوند
        از این یخچال های می توان برای نگهداری طیف گسترده ای از محصولات غذایی استفاده کرد همچون محصولات پروتئینی، لبنیاتی، محصولات غذایی دسته بندی شده و نوشیدنی ها که قدرت موتور آنها متناسب با ابعاد و نوع محصول شما می باشد.

        انواع یخچال ایستاده

        • یخچال ایستاده تک درب
        •  یخچال ایستاده دو درب
        •  یخچال ایستاده سه درب
        •  یخچال ایستاده چهاردرب 
        • یخچال ایستاده شش درب

              یخچال جزیره ای 

              یکی دیگر از انواع یخچال فروشگاهی بزرگ ، یخچال جزیره ای می باشد که در فروشگاه ها بسیار ضروریست ظرفیت یخچال جزیره نسبت به دیگر یخچال های صنعتی، مثل یخچال های ویترینی بیشتر است. به همین خاطر اغلب فروشگاه های کوچک از بین انواع یخچال های فروشگاهی، مدل های خوابیده را ترجیح می‌دهند. اگرچه این مدل از یخچالها جای بیشتری را اشغال می کنند اما با طراحی منحصر به فرد خود چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کنند در جنس درب های این یخچال از شیشه نشکن می باشد که به صورت تخت و یا شیشه خم به سفارش مشتری قابل تولید و عرضه است
                 یخچال جزیره بیشتر برای نگهداری محصولات پروتیئینی همچون سوسیس و کالباس و دیگر فراورده های گوشتی  کاربرد دارد از این رو  به یخچال ها یخچال پروتئینی یا یخچال سوسیس کالباس نیز می گویند.

              مشخصات فنی یخچال فروشگاهی

              1.  جنس درب ها شیشه ای سکوریت نشکن
              2. بدنه داخلی و خارجی از ورق گالوانیزه رنگ شده با رنگ پودری الکترو استاتیک
              3. عایق شده با فوم پلی یورتان 
              4.  قابل ساخت در ابعاد سفارشی به هر طول
              5. دارای رنگ بندی طبق سفارش مشتری (رنگ پودری الکترواستاتیک)
              6. دارای موتورخانه مرکزی یا موتور سرخود
              7. مجهز به کمپرسور بیتزر

               در هنگام سفارش محصول به این نکات توجه شود

              - بررسی ابعاد یخچال که باید با توجه به فضای قابل دسترس در فروشگاه در نظر گرفته شود.
              - بررسی رده انرژی یخچال 
              - بررسی شکل ظاهری مانند رنگ محصول که مطابق به چیدمان فروشگاه باشد.
              - بررسی برند قطعات مصرفی
              - بررسی طبقات یخچال که باید با توجه به محصول نگهداری شده انتخاب شود.

              قیمت انواع یخچال های فروشگاهی

              یخچال ایستاده فروشگاهی همانطور که ذکر شد در ابعاد و اندازه های مختلفی به صورت ایستاده، خوابیده، ویترینی و پرده هوا در شرکت کولست تولید شده و به فروش می رسد که می توانید از طریق تماس با کارشناس فروش مجموعه خرید یخچال فروشگاهی را با قیمت مناسب و کیفیت عالی انجام دهید. کافیست تنها با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

               کارشناس فروش 09128951640

               

              • JAFARIAN70
              • ۰
              • ۰

              انواع یخچال ایستاده

              یخچال های ایستاده صنعتی را با توجه به کاربردی که دارند، در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. یخچال های ایستاده را به عنوان یخچال قنادی، یخچال لبنیاتی و یخچال پروتئینی برای نگهداری محصولات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند. هم چنین شما می توانید جهت نگهداری از انواع بستنی ها و یا دیگر محصولات مد نظر خود از یخچال بستنی استفاده کنید.

              ابعاد یخچال ایستاده

              یخچال های ایستاده در مجموعه ی ما در ابعاد مختلف (60، 70، 90، 120، 150 سانتی متر) و طرح های مختلف با به کارگیری از بهترین قطعات و موتور در تولید این نوع از یخچال ویترینی استفاده می شوند.

              مشخصات فنی یخچال فروشگاهی

              برای اطلاع از مشخصات فنی یخچال فروشگاهی مجموعه ی کولست کلیک کنید.

              تفاوت یخچال ایستاده صنعتی و یخچال فریزر صنعتی چیست؟

              یخچال های صنعتی یخچال هایی هستند، که آن ها را به صورت ایستاده تولید می شوند، ودر ساخت آن ها تنها از یک موتور استفاده می کنند، ولی در مورد یخچال هایی که هم به عنوان فریزر کاربرد دارند، و هم به عنوان یخچال به همین دلیل این نوع از یخچال های دو منظوره دارای دو موتور هستند، هر کدام از موتورها سرمای لازم را برای فریزر و یخچال تأمین می کند.یخچال های ایستاده هم می توانند دو موتوره باشد، ولی دو موتوره بودن از ویژگی های اصلی فریزر صنعتی می باشد.یخچال های صنعتی قیمت متفاوتی نسبت به یخچال فریزر صنعتی دارد، اما این دو در استفاده از موتور کیفیت بدنه و مواد به کار رفته در تولید خود تفاوت زیادی با یک دیگر ندارند. 

              انواع یخچال صنعتی فروشگاهی

              • یخچال 60 سانتی

              • یخچال ایستاده طرح کوکاکولا

              • یخچال مغازه

              • یخچال قصابی

              • یخچال لبنیاتی

              • یخچال ایستاده کینو

              • یخچال سه درب فروشگاهی

              • یخچال نوشابه

              • یخچال کافه

              • یخچال سبزی

              • قیمت یخچال ایستاده

              • یخچال ایستاده زیر صفر (فریزر)

              • قیمت یخچال ایستاده تک درب پپسی

              • قیمت یخچال ایستاده 80 سانتی

              قیمت یخچال ایستاده

              قیمت یخچال فروشگاهی بر اساس مدل، ابعاد، نوع کمپرسور، نوع ترموستات، جنس بدنه برآورد می شود. شما می توانید برای اطلاع از قیمت با کارشناس فروش تماس حاصل نمایید.

              کارشناس فروش 09128951640

               

              • JAFARIAN70