صنایع برودتی

معرفی محصولات صنایع برودتی

صنایع برودتی

معرفی محصولات صنایع برودتی

۱۱ مطلب در تیر ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

فریزر  صندوقی به منظور نگهداری بستنی و محصولات پروتئینی منجمد قابل استفاده است. فریزرهای صندوقی با توجه به کاربری که دارند می توانند در ابعاد و لیتراژهای متفاوتی تولید و عرضه شوند.

فریزر صندوقی چیست؟ معرفی بهترین مارک فریزر صندوقی

به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا فریزر های صنعتی خوابیده به جهت ابعاد و اشکالی که دارند اغلب در فروشگاه های بزرگ و کوچک به کار گرفته می شوند همچین برای منازل و مکان های تجاری دیگر نیز کاربرد دارند.در ادامه این مقاله انواع آن و مشخصات فنی هر کدام به اختصار معرفی شده است.

بررسی انواع فریزر صنعتی خوابیده

فریزر صندوقی در انواع متعدد فریزر بستنی، فریزر طرح قدیم و فریزر خانگی تولید می شود که هر کدام از آنها دارای ویژگی و کاربرد های مخصوصی دارند .

  • فریزر صندوقی خانگی

فریزر صندوقی خانگی بدون برفک که شاید بارها آن دیده باشید و یا اسم آن را شنیده باشید به دلیل داشتن ظاهری متفاوت و ارتفاع کمی که دارند نام صندوقی و خوابیده را به آنها اختصاص می دهند . فریزر خانگی خوابیده دارای مزیت های و ویژگی های زیادی می باشد. این فریزر صندوقی خانگی کوچک به صورت تک درب و دو درب و با گنجایش 260 لیتر و 300 لیتر تولید می شود.

فریزر-صندوقی-خانگی

برخی از ویژگی های فریزر صندوقی خانگی کوچک

  • ابعاد تک درب: 110*83*60 ، و ابعاد دو درب: 110*83* 60
  • سیستم بدون برفک
  • کم مصرف
  • جنس بدنه از گالوانیزه
  • مصرف انرژی در رده A
  • سه رنگ سفید ، آبی و زرشکی
  • دما از صفر درجه تا منفی 18 درجه

یکی دیگر از ویژگی های این محصول عایق شدن توسط فوم پلی یورتان که در حد فاصل بدنه فریزر صندوقی و وان آن تزریق شده است از اتلاف سرمای داخل یخچال جلوگیری کرده و در نتیجه مانع از مصرف بیش از حد انرژی می باشد .
فریزر صندوقی خانگی مجهز به ترموستات دبجیتال بوده که به جهت تنظیم دمای داخل فریزر خوابید و کنترل آن مورد استفاده قرار می گیرد.
موتور فریزر صندوقی خانگی اغلب از برند های خارجی و معتبر دنیا چون بیترز المان یا دانفوس اسپانیا می باشد که دارای قدرت بالای 1.3 اسب بخار و دارای راندمان بسیار بالا می باشد.


برند های متفاوت تولید کننده فریزر صندوقی

فریزر خانگی با توجه به لیتراژهای مختلفی که دارد و ظرفیت بسیار بالا بسیار کاربرد داشته و شما می توانید انواع محصولات غذایی چون انواع مواد غذایی پروتئینی مانند گوشت، مرغ، ماهی، انواع سبزیجات، انواع نوشیدنی و حتی مواد دارویی و شیمیایی را به صورت منجمد نگهداری کند. از برترین فریزر صندوقی های خانگی می توان به فریزر صندوقی خانگی دونار ، فریزر صندوقی البرز برودت ، کینو، الکترواستیل و هیمالیا اشاره کرد.

  • فریزر صندوقی هایپری

در سوپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای وجود یک فریزر صندوقی لازم و ضروری است. انتخاب، خرید و چیدمان درست این دستگاه به فروشگاه شما جلوه زیبایی می دهد نکته دیگر در سفارش این محصول انتخاب استیکر مناسب می باشد. استیکر های فریزر صندوقی طرح های مختلفی چون بستنی میهن دو مینو، پاک و ... دارند از این رو به آنها فریزر بستنی میهن، فریزر بستنی دومینو و... می گویند.

فریزر صندوقی هایپری

فریزر های صندوقی خوابیده فروشگاهی در گنجایش 350 لیتری، 400 لیتری، 500 لیتری، 650 لیتری، 800 لیتری و 1000 لیتری موجود هستند و بنا به سفارش مشتری تولید و عرضه می گردند در های این فریزر از جنس شیشه است تا محصولا داخل آن قابل رویت باشد و به صورت کشویی باز و بسته می شوند از ویژگی های برجسته این محصول نصب LED در نوار زیرین درب این فریزر می باشد تا نمای جذابی از محصولات را به نمایش بگذارد.همچنین استفاده از شیشه سکوریت نشکن سبب جلوگیری از خطرارت ناشی مانند برخورد اشیا و در نهایت شکستگی درب های آن می گردد.

مشخصات فنی فریزر صندوقی

جنس بدنه

گالوانیزه

جنس درب

شیشه سکوریت نشکن

عایق بندی

تزریق فوم

مصرف انرژی

A

قدرت موتور

۳/۴ اسب بخار

حجم فریزر

400 لیتر

500 لیتر

650 لیتر

800 لیتر

  • فریزر استیل طرح قدیم

بستنی،پروتئین ها و محصولات خوراکی و دریایی برای حفظ رنگ،طعم و کیفیت خود نیازمند به فریزری هستند که بتواند دمای آنان را در درجه خاصی نگه دارد. فریزر های طرح قدیم از جمله محصولاتی هستند که این هدف مهم را دنبال می‌کند.
فریزر استیل که گنجایش بالایی دارند که اغلب برای نگهداری مرغ و گوشت مورد استفاده قرار می گیرند از این رو به آنها فریزر گوشت و فریزر مرغ و ماهی نیز می گویند.

فریزر بستنی طرح قدیم

جنس بدنه این فریزر ها از استیل نگیر است که یکی از ویژگی های قابل ملاحظه این محصول به شمار می آید زیرا کیفیت بدنه دستگاه سبب جلوگیری از زنگ زدن و خوردگی آن می شود که در نهایت در طول عمر آن تاثیر به سزایی دارد. عایق بندی این فریزر ها فوم تزریقی است که به حفظ هر چه بیشتر دما و منجمد نگه داشتن مواد کمک می کند و از هدر رفت دما جلوگیری کرده و سبب چرخش مداوم هوای خنک در فریزر می گردد.
فریزر مرغ و ماهی به صورت 400 لیتری با 4 درب و 600 لیتری با 6 درب ، که هرکدام از این گنجایش ها با توجه به سفارش مشتری تولید می شوند. این محصولات دارای نوع خاص دیگری از فریزر به نام ((خشک کن)) هستند که در دمای پایین تر و جهت تولید بستنی مورد استفاده قرار گرفته و به جهت منجمد کردن محصولات در کمترین زمان و با سرعت بالا کارایی دارد . موتور های به کار رفته از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا به حفظ مناسب فشار و دما فریزر کمک می کنند.

مشخصات فنی فریزر استیل
عایق بندی تزریق فوم
جنس بدنه داخلی استیل نگیر
تعداد درب چهار و شش درب
لیتراژ ۴۰۰ و ۶۰۰ لیتر
قدرت کمپرسور یک اسب بخار
گرید انرژی A

تولید کنندگان ایرانی بسیاری در این زمینه فعالیت دارند و هر کدام مشتریان مخصوص خود را دارند به همین جهت همواره در جهت بهبود بخشیدن به روند تولید و استفاده از تکنولوژی روز دنیا آماده خدمت رسانی هستند.

فریزر صندوقی صنایع برودتی دنار سرما

صنایع برودتی دنار سرما با سابقه ای درخشان فعالیت حرفه ای خود را در زمینه ی تولید و طراحی انواع یخچال و فریزر های صنعتی فروشگاهی از 25 سال پیش آغاز نموده است.محصولات تولید شده در مجموعه دنار سرما که شما می توانید به صورت مستقیم و بدون واسطه و با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت خریداری کنید.

راه های ارتباطی:

منبع:

https://www.ana.press/news/601596/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D8%B9%D8%B1%D9%81%DB%8C-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D9%85%D8%A7%D8%B1%DA%A9-%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

  • JAFARIAN70
  • ۰
  • ۰

یخچال قنادی چیست؟

یخچال شیرینی فروشی به گونه ای طراحی شده که شیشه هایی شفاف در جلوی آن تعبیه شده که سبب میشود مشتریان به راحتی از پشت ویترین انواع شیرینی و کیک را ببینند و انتخاب خودرا نهایی کنند.
در یخچال ویترینی قنادی نوعی سیستم گردش هوا تعبیه شده است که رطوبت و دما را به خوبی حفظ کرده و از فاسد شدن کیک وشیرینی ها جلوگیری میکند.
از مهم ترین ویژگی های یخچال کیک میتوان به عایق بندی آن اشاره کرد که تزریق فوم از نوع پلی یورتان بوده و سرما را به خوبی در خود حفظ میکند که این امر سبب می شود تا این یخچال صنعتی کم مصرف باشد.
شیشه آن از نوع سکوریت نشکن بوده و به انتخاب مشتریان قابل انتخاب در دو نوع ساده و دودی می باشد.
موتور این ویترین دانفوس بوده که تحت لیسانس کشور آلمان است و با توجه به نیاز مشتری قابل نصب در زیر یا در کنار آن است.همچنین دارای ضربه گیر دورتا دور شیشه ها و بدنه می باشد.
یراق آلات استفاده شده در ساخت این محصول از بهترین نوع یراق آلات وارداتی می باشد. از دیگر ویژگی های این یخچال میتوان به نورپردازی ال ای دی و حک کردن نام یا برند اختصاصی  مشتریان بر تاج دستگاه اشاره کرد.
رنگ بندی بدنه این محصول به انتخاب مشتریان قابل تغییر است که دارای سه رنگ :سفید، نقره ای وطلایی می باشد.

انواع یخچال ویترین قنادی
1.    ویترین مکعبی
2.    یخچال کیک
3.    یخچال آکواریومی
4.    یخچال ویترینی
5.    ویترین نان فانتزی
6.    یخچال شوکیک
7.    پیشخوان قنادی
در ادامه مطلب توضیحات مختصری درباره انواع یخچال ویترین قنادی داده شده است.

ویترین مکعبی: دارای طبقات شیشه ای بوده که میتوانند وزن زیادی را تحمل کنند و مناسب جهت استفاده در نان فانتزی فروشی ها برای چیدن انواع نان می باشد.
یخچال کیک:  دارای قفسه های طویل و بزرگ جهت نمایش انواع کیک می باشند.با نورپردازی که در این یخچال کارشده زیبایی آن چندین برابر می شود.
یخچال آکواریومی: در تولید این یخچال برای دید بهتر مشتریان از شیشه ای ضد بخار استفاده شده است.
یخچال ویترینی: در ساخت این محصول از بدنه استیل ضد اسید استفاده شده که علاوه بر قنادی ها، در مغازه های مرغ فروشی نیز قابل استفاده هستند.
ویترین نان فانتزی: ویترین نان فانتزی در ابعاد دومتر ساخته شده و رادیات جهت سرمادهی در آن تعبیه شده است.
یخچال شوکیک: این یخچال ویترینی جهت به نمایش گذاشتن انواع کیک ساخته شده که با استفاده از عایق بندی تزریق فوم در بدنه باعث ثابت نگه داشتن دما و رطوبت می شود که با استفاده از آنها از خراب شدن شیرینی و خشک شدن آن ها جلوگیری می شود.
پیشخوان قنادی: از این ویترین برای قرار دادن ترازو و چیدمان وسایل قنادی در قسمت پایینی آن مورد استفاده قرار می گیرد.
همچنین میتوان آن را به صورت میز دخل و کشوی پول طراحی نمود.
اکثرا دیزاین نمای جلوی میز ترازو را میتوان با دیگر یخچال ها به صورت ست طراحی، تولید و عرضه کرد.

کاربرد یخچال قنادییکی از پر طرفدارترین و خوشمزه ترین خوراکی ها شیرینی و کیک است که معمولا 85 درصد مردم به آن علاقه شدیدی دارند البته هر کس طبق ذائقه و سلیقه اش انتخاب می کند که شیرینی به چه گونه ایی باشد به همین خاطر قنادان عزیز شیرینی ها و کیک ها را در مدل ها و طعم و رنگ های گوناگون و خاصی طراحی و تولید می کنند برای اینکه به توانیم این حجم تنوع محصول رادر مدت زمان طولانی با کیفیت و مناسب استفاده تازه و با کیفیت نگه داریم نیاز به وسیله ای داریم که مناسب این نوع خوراکی باشد قطعا یخچال صنعتی یکی از این گزینه ها است یخچال قنادی به گونه ایی طراحی می شود که مشتریان بتوانند به راحتی محصولات داخل ان را روئیت کرده و به سلیقه خود شیرینی یا کیک مورد نظر خود را انتخاب کنند به همین خاطر به یخچال ویترینی نیز معروف است یخچال ویترینی به جز قنادی در فروشگاه های بزرگ و کوچک مغازه های نان فانتزی ،کافی شاپ و..... قابل استفاده است این یخچال قابل تولید در دو نمونه با موتور و بدون موتور می باشد.
از نمونه با موتوران جهت نگه داری کیک،شیرینی ترو .... استفاده می شود.
از نمونه بدون موتوران جهت نگه داری انواع شیرینی خشک ،نان فانتزی و....که مواد اولیه آن ها ترش و فاسد نمی شود استفاده می شود.

مشخصات فنی یخچال صنعتی قنادیدر ساخت یخچال های قنادی برای بدنه از استیل و یا گالوانیزه انتخاب می کنند. 
بدنه های استیل ظاهر شکیل تری به یخچال می دهد و باعث با دوام بودن و زنگ نزدن یخچال می شود.                                                                           
استیل استفاده شده استیل استنلس است که برای نگهداری محصولات غذایی استفاده می شود .
بدنه های گالوانیزه برای یخچال هایی استفاده می شود که مواد مرطوب درون انها قرار نمیگیرد زیرا رطوبت باعث بلند شدن گالوانیزه ها می شود. بدنه گالوانیزه نسبت به استیل قیمت کمتری دارد. 
این نوع یخچال برش های سی ان سی دارد. برش های سی ان سی همان نوشته های تعبیه شده روی یخچال هستند که گاها به صورت خوش امدید. یا اسم فروشگاه شما می باشد.
این یخچال قابلیت تنظیم و جا به جایی طبقات برای دید بهتر بهتر را دارا می باشد. 
این محصول طرح و رنگ های مختلف و شکیلی دارد که بنا بر خواست شما تولید می شود. 
کمپرسور استفاده شده در یخچال ها دانفوس دانمارک است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند. 
این محصول در دو سایز 1.5 متری و 2 متری تولید می شود و جنس شیشه های ان سکوریت نشکن می باشد .
تفاوت یخچال قنادی ویترین قنادی در تنها در موتور آنهاست ویترین قنادی موتور ندارد و  در 2 سایز 1.5 متر و 2 متر تولید می شوند.

قیمت یخچال قنادی
قنادی یکی ازمشاغلی است که امروزه مردم زیادی راغب برای شروع به کار در آن هستند به دلیل این حجم از متقاضی برای ایجاد قنادی تولید کنندگان یخچال صنعتی این محصول را در انواع و قیمت های مناسبی برای عرضه در بازار به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش برای شما مشتریان گرامی آماده و ارائه می دهند.

یخچال قنادی صنایع برودتی کلدسنتر
 صنایع برودتی کلدسنتر به عنوان یک واحد تولیدی صنعتی فعالیت خود را بیش از دو دهه با طراحی و تولید یخچال اکواریمی قنادی  در سطح کشور آغاز نمود. این شرکت توانسته با طراحی بروز و کیفیت در تولید بادوام ترین و برترین محصولات را تولید و به مشتریان در سراسر کشور عرضه کند.
http://coldcenter.org/

  • JAFARIAN70
  • ۰
  • ۰

گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو_

فریزر صندوقی کلد سنتر

فریزر صندوقی از کجا بخریم؟ راهنمای خرید و قیمت بهترین یخچال فریزرهای صندوقی

شرکت صنایع برودتی کلد سنتر به عنوان یک واحد تولیدی صنعتی فعالیت خود را بیش از دو دهه با طراحی و تولید یخچال و فریزرهای صنعتی در سطح کشور آغاز نمود. این شرکت توانسته با طراحی بروز و کیفیت در تولید بادوام ترین و برترین محصولات را تولید و به مشتریان در سراسر کشور عرضه کند.

 فریزر صندوقی خوابیده در لیتراژ متنوع

فریزر ها از جمله تجهیزاتی هستند که در هر خانه و فروشگاه مواد غذایی بسیار لازم و  حیاتی هستند که فریزر صندوقی خوابیده در لیتراژ مختلف 300 ،400 ،500 و 650 لیتر قابل ساخت و سفارش هستند.. 

مواد غذایی از جمله گوشت، سبزیجات، بستنی و ... برای سالم ماندن نیاز به دمای بسیار پایین دارند. از این رو فریزر صنعتی یکی از بهترین گزینه ها می باشد که در عین داشتن قیمت مناسب، محصولات زیادی را در خود جای می دهد؛ و شما می توانید از این فریزر برای نگهداری موادغذایی در دمای مناسب استفاده کنید.

 فریزر صندوقی خوابیده دستگاهی است که برای خنک کردن مواد درون آن که از قطعات با کیفیت ساخته شده است و از قدرت موتور بالایی برخوردار است همچنین مجهز به کمپرسور کم مصرف است که با محیط زیست سازگاری بالایی دارد.

علاوه بر نمای زیبا و قیمت مناسبی که دارد درب کشویی که برای این فریزر طراحی شده است سبب میشود تا محصولات داخل فریزر به راحتی در دید مشتریان قرار بگیرد و انتخاب را آسان تر کند.

ورق استفاده شده در ساخت این فریزر گالوانیزه بوده و روی این دستگاه با عایق بندی فوم پلی یورتان مقاوم شده است و همچنین دوجداره بودن شیشه از اتلاف سرما جلوگیری میکند.

آدرس سایت کلد سنتر www.coldcenter.org

فریزر صندوقی  فروشگاهی چیست و چه کاربردی دارد؟

فریزر خوابیده صندوقی  یکی از اقلام مورد استفاده برای نگهداری مواد مصرفی خوراکی در سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی میباشد. با این که این دستگاه اغلب در فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد، اما مدل های فریزر صندوقی خانگی در ابعاد کوچک تر گذینه مناسبی برای نگهداری بستنی های یک فروشگاه نیست.

فریزر های صنعتی به طور کلی به دو دسته  فریزر ایستاده و فریزر صندوقی خوابیده تقسیم میشوند. فریزر سوپرمارکتی نسبت به نمونه های خانگی دارای ابعاد بزرگتری هستند و در ۴سایز متفاوت و در لیتراژ ۳۰۰، ۴۰۰ ،۵۰۰ ،۶۵۰ قابلیت تولید دارند.

جدول مشخصات فنی فریزر خانگی

فریزر صندوقی از کجا بخریم؟ راهنمای خرید و قیمت بهترین یخچال فریزرهای صندوقی

ابعاد  ۱۱۰×۶۱×۸۳
جنس بدنه گالوانیزه
گنجایش ۲۶۰ لیتر
دما منفی ۲۲ درجه
قدرت موتور ۱/۴ اسب 
رنگ بدنه زرشکی،آبی، سفید 
ترموستات مکانیکی

منبع: https://coldcenter.org/ 

  • JAFARIAN70
  • ۰
  • ۰

یخچال ایستاده تک درب مغازه

شیشه های یخچال ایستاده، دوجداره هستند، و همین موضوع باعث می شود، که کم ترین انرژی را از دست بدهند، و از عبور و مرور سرما نیز جلوگیری می‌کند. موتور به کار رفته در این یخچال ایستاده پشت بسته، از نوع دانفوس می باشد، که یک موتور بسیار پرقدرت برای ایجاد سرمای مناسب درون یخچال می شود. مواد غذایی بسیار زیادی را در طبقات این یخچال ها می توانند قرار بدهند. تعداد طبقات یخچال ایستاده شیشه ای متغیر است، و با توجه به سفارش مشتریان در ابعاد و اندازه های مختلف تولید می‌شوند، و در مکان هایی که فضای محدود مثل فروشگاه ها، مغازه‌ها، سوپرمارکت‌ها، هایپرمارکت های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند.

یخچال ایستاده تک درب شیشه ای

تفاوت یخچال ایستاده صنعتی و یخچال فریزر صنعتی چیست؟

یخچال ایستاده تک درب مغازه

یخچال ایستاده مغازه، یخچال هایی هستند که به صورت ایستاده طراحی و تولید می‌شوند، و فقط دارای یک موتور هستند، در صورتی که یخچال فریزرهای صنعتی همان طور که از نام آن ها مشخص است، دو کاره هستند، که یکی یخچال و دیگری فریزر است. به خاطر همین مسئله دو موتوره هستند. یک موتور سرمای لازم را برای یخچال فراهم می کند، و موتور دیگر برای ایجاد سرمای مناسب برای فریزر است. یخچال نوشیدنی هم می توانند دو موتوره باشد، ولی دو موتوره بودن از ویژگی های اصلی فریزر صنعتی می باشد. یخچال صنعتی قیمت متفاوتی نسبت به یخچال فریزر صنعتی دارد، اما این دو در استفاده از موتور کیفیت بدنه و مواد به کار رفته در تولید خود تفاوت زیادی با یک دیگر ندارند.

یخچال ایستاده دو درب سوپری

مشخصات فنی کلی یخچال ایستاده
ابعاد بستگی به تعداد درب
جنس بدنه بیرونی گالوانیزه
جنس بدنه داخلی گالوانیزه
جنس درب شیشه دوجداره
عایق تزریق فوم
تاج دارد
روشنایی LED دارد
قدرت موتور بستگی به ابعاد

انواع یخچال ایستاده

یخچال ایستاده دو درب مغازه

یخچال های ایستاده در انواع مختلف تک درب تا شش درب طراحی و تولید می شوند. هر کدام از یخچال های ایستاده با توجه به کاربردی که در هر صنفی دارند، مشخصات آن ها متفاوت می باشد. به عنوان مثال یخچال قصابی کیفیت و ظاهر متفاوتی نسبت به سایر یخچال های ایستاده دارد، و این مسئله به خاطر این است، که در بعضی از این یخچال های صنعتی آویز لاشه نصب شده، که جنس بدنه ی آن استیل 304 می باشد، و همین موضوع باعث می شود که کاملاً ضد زنگ باشد، و طبقات آن قابلیت شست و شو داشته باشد. یخچال ویترینی ایستاده به چند نوع موتور بالا، موتور پایین و انباردار تقسیم می شوند.

ابعاد یخچال ایستاده

یخچال ایستاده دو درب شیشه ای

یخچال های ایستاده در ابعاد مختلف (60، 70، 120، 200 متری) و مدل های مختلف (تک درب، دو درب، سه درب، چهار درب، شش درب) طراحی و تولید شده، و هر محصول ابعاد مخصوص به خود را دارند.

یخچال ایستاده تک درب

  • یخچال ایستاده عرض کم

قیمت یخچال ایستاده ویترینی

  • یخچال 60 سانتی

مشخصات فنی یخچال ایستاده تک درب 60 سانتی
قدرت کمپرسور 1/4 HP
ابعاد یخچال 215*60*60 CM
جنس بدنه گالوانیزه رنگی
جنس شیشه دو جداره وکیوم
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی LED
طبقات قابل جابجایی دارد
  • یخچال ایستاده تکی (70 سانتی)

قیمت یخچال ایستاده فروشگاهی

مشخصات فنی یخچال ایستاده تک درب 70 سانتی
ابعاد 200*70*70 سانتی متر
جنس بدنه استیل ضد زنگ
عایق فوم پولی بورتان
توان مصرف 180 وات
ولتاژ 220 ولت و 50 هرتز
رنگ بدنه الکترو استاتیک
قدرت کمپرسور 1/4
  • یخچال تک درب 90 سانتی

لیست قیمت یخچال ایستاده

مشخصات فنی یخچال ایستاده تک درب 90 سانتی
ابعاد 90*90*200 سانتی متر
جنس بدنه گالوانیزه رنگی
َشیشه دو جداره
قدرت کمپرسور 1/3 hp
نورپردازی LED
تاج دارد

یخچال ایستاده دو درب

  • یخچال دو درب 70 سانتی

 

مشخصات فنی یخچال ایستاده دو درب 70 سانتی
ابعاد 70*70*200 سانتی متر
عایق بندی تزریق فوم
تعداد طبقات 5 طبقه
طبقات قابل جابجایی دارد
تاج دارد
نور پردازی LED
قدرت موتور 1/4
  • یخچال دو درب 1.5 متری

یخچال ایستاده دست دوم

مشخصات فنی یخچال ایستاده دو درب 1.5 متری
ابعاد 200*75*150 سانتی متر
جنس بدنه استیل نگیر
تعداد درب 2
نوع عایق بندی تزریق فوم
دمای داخلی بالای صفر
جنس طبقات شیشه ای نشکن
نوع ترموستات دیجیتال
تاج دارد

یخچال ایستاده سه درب

  • یخچال سه درب ویترینی دو طرف نما

قیمت یخچال ایستاده ویترینی نوشابه

مشخصات فنی یخچال ایستاده سه درب ویترینی
ابعاد 200٭200٭79 سانتی متر
بدنه داخلی استیل
بدنه بیرونی استیل براق
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
نورپردازی LED
کمپرسور پرقدرت آلمانی

یخچال ایستاده چهار درب

  • یخچال چهار درب یک و نیم متری یک طرف نما

یخچال ایستاده فروشگاهی

مشخصات فنی یخچال ایستاده چهار درب یک و نیم متری یک طرف نما
ابعاد 150*200*75 سانتی متر
جنس بدنه ورق رنگی
عایق تزریق فوم
نورپردازی LED
پایه چرخدار

یخچال ایستاده فروشگاهی

یخچال ایستاده شش درب

  • یخچال شش درب 2 متری پشت بسته

یخچال ویترینی ایستاده فروشگاهی

مشخصات فنی یخچال شش درب 2 متری پشت بسته
ابعاد

200*220*75 سانتی متر

جنس بدنه

گالوانیزه رنگی، شیشه دو جداره وکیوم

قدرت کمپرسور

3/4 اسب بخار

نوع عایق

پلی یورتان تزریقی

میزان دمای برودت

5+ تا 7+ درجه سانتی گراد

ولتاژ موتور

220 ولت


بیشتر بخوانید: لیست قیمت انواع یخچال ایستاده در طرح های متنوع

  • JAFARIAN70
  • ۰
  • ۰

مجموعه کولست:

یخچال ایستاده:

https://coolest-refrigerator.ir/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

فریزر صندوقی:

https://coolest-refrigerator.ir/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

بستنی ساز:

https://coolest-refrigerator.ir/category/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C

آبمیوه گیری صنعتی:

https://coolest-refrigerator.ir/category/%D8%A2%D8%A8%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C

کارشناس فروش 09128951640

مجموعه کلد سنتر

یخچال ایستاده:

https://coldcenter.org/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

فریزر صندوقی:

https://coldcenter.org/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

بستنی ساز:

https://coldcenter.org/category/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C

آبمیوه گیری صنعتی:

https://coldcenter.org/category/%D8%A2%D8%A8%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C

کارشناس فروش 09128634676

مجموعه دنار سرما

یخچال ایستاده:

https://donarsarma.ir/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

فریزر صندوقی:

https://donarsarma.ir/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

بستنی ساز:

https://donarsarma.ir/category/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2

آبمیوه گیری صنعتی:

https://donarsarma.ir/category/%D8%A2%D8%A8%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C

کارشناس فروش 09128423371

مجموعه اونیور کیچن

آبمیوه گیری صنعتی:

https://univerkitchen.com/product-category/%d8%a2%d8%a8%d9%85%db%8c%d9%88%d9%87-%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c/

تاپینگ پیتزا:

https://univerkitchen.com/product-category/%d8%aa%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%86%da%af-%da%af%d8%b1%d9%85-%d9%88-%d8%b3%d8%b1%d8%af/

 فر صنعتی:

https://univerkitchen.com/product-category/%d9%81%d8%b1/

 

کارشناس فروش 09128886153

  • JAFARIAN70
  • ۰
  • ۰

مجموعه کولست:

یخچال ایستاده:

https://coolest-refrigerator.ir/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

فریزر صندوقی:

https://coolest-refrigerator.ir/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

بستنی ساز:

https://coolest-refrigerator.ir/category/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C

آبمیوه گیری صنعتی:

https://coolest-refrigerator.ir/category/%D8%A2%D8%A8%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C

کارشناس فروش 09128951640

مجموعه کلد سنتر

یخچال ایستاده:

https://coldcenter.org/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

فریزر صندوقی:

https://coldcenter.org/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

بستنی ساز:

https://coldcenter.org/category/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C

آبمیوه گیری صنعتی:

https://coldcenter.org/category/%D8%A2%D8%A8%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C

کارشناس فروش 09128634676

مجموعه دنار سرما

یخچال ایستاده:

https://donarsarma.ir/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

فریزر صندوقی:

https://donarsarma.ir/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

بستنی ساز:

https://donarsarma.ir/category/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2

آبمیوه گیری صنعتی:

https://donarsarma.ir/category/%D8%A2%D8%A8%D9%85%DB%8C%D9%88%D9%87-%DA%AF%DB%8C%D8%B1%DB%8C

کارشناس فروش 09128423371

مجموعه اونیور کیچن

آبمیوه گیری صنعتی:

https://univerkitchen.com/product-category/%d8%a2%d8%a8%d9%85%db%8c%d9%88%d9%87-%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c/

تاپینگ پیتزا:

https://univerkitchen.com/product-category/%d8%aa%d8%a7%d9%be%db%8c%d9%86%da%af-%da%af%d8%b1%d9%85-%d9%88-%d8%b3%d8%b1%d8%af/

 فر صنعتی:

https://univerkitchen.com/product-category/%d9%81%d8%b1/

 

کارشناس فروش 09128886153

  • JAFARIAN70
  • ۰
  • ۰
  • JAFARIAN70
  • ۰
  • ۰

مجموعه کولست: بستنی ساز https://coolest-refrigerator.ir/category/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C بستنی ساز شمس https://coolest-refrigerator.ir/product/82/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%85%D8%B3 فریزر صندوقی https://coolest-refrigerator.ir/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C یخچال ایستاده https://coolest-refrigerator.ir/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87 مجموعه کلد سنتر: بستنی ساز https://coldcenter.org/category/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C بستنی ساز شمس https://coldcenter.org/category/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%85%D8%B3 فریزر صندوقی https://coldcenter.org/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C یخچال ایستاده https://coldcenter.org/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87 مجموعه دنار سرما: بستنی ساز https://donarsarma.ir/category/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2 بستنی ساز شمس https://donarsarma.ir/category/%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%B4%D9%85%D8%B3 فریزر صندوقی https://donarsarma.ir/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C یخچال ایستاده https://donarsarma.ir/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

  • JAFARIAN70
  • ۰
  • ۰
  • JAFARIAN70
  • ۰
  • ۰

شما می توانید محصولات فریزر صندوقی، یخچال ایستاده، بستنی ساز و سردخانه جسد را به قیمت کارخانه با تماس با کارشناس فروش خریداری نمایید.

فریزرصندوقی: 

https://coldcenter.org/category/%D9%81%D8%B1%DB%8C%D8%B2%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%AF%D9%88%D9%82%DB%8C

یخچال ایستاده:

https://coldcenter.org/category/%DB%8C%D8%AE%DA%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%A7%D8%AF%D9%87

بستنی ساز:

https://coldcenter.org/category/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%86%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D8%B2-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA%DB%8C

سردخانه جسد:

https://coldcenter.org/category/%D8%B3%D8%B1%D8%AF%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AC%D8%B3%D8%AF

شماره تماس کارشناس فروش: 09128634676

 

  • JAFARIAN70