صنایع برودتی

معرفی محصولات صنایع برودتی

صنایع برودتی

معرفی محصولات صنایع برودتی

  • ۰
  • ۰

فریزر صندوقی چیست؟

 این فریزرها با نورپردازی LED و درب های شیشه ای منحنی که به صورت کشویی باز و بسته می شوند ، این اطمینان را می دهند که مشتریان می توانند بدون هیچ زحمتی محصول را مشاهده کرده و سپس آن را برای خرید بازیابی کنند. بعلاوه ، برای راحتی و سازماندهی شما ، تعدادی سبد داخل این فریرز ها گنجانده شده است. این سبد ها به شما کمک می کنند تا فضای داخلی را به حداکثر برسانید .

این فریزر صنعتی با نمای بیرونی استیل  و فضای داخلی استیل با روکش پودر ، برای کاربردهای سنگین ، از فروشگاه های رفاه تا سوپرمارکت های کوچک،بوفه های مدارس ساخته شده است.و میتوان در آن ها انواع بستنی ،تنقلات منجمد و سایر کالاهای دیگر را نگهداری کرد.

بهترین مارک فریزر صندوقی

برند های مختلفی در این  زمینه  مشغول به تولید انواع فریزر های صنعتی هستند.به عنوان مثال:فریزر الکترواستیل، فریزر ایستکول، فریزر یخ نوش، فریزر کینو و فریزر برفاب و ...جزو بهترین مدل های فریزر صندوقی می باشند.اما شما میتوانید با شماره های درج شده در سایت ما تماس بگیرید تا هم به صورت رایگان مشاوره و راهنمایی دریافت کنید و هم بهترین فریزر صندوقی خانگی را خریداری کنید.

برای خرید یک فریزر صندوقی با کیفیت و کارایی عالی و همچنین با قیمت مناسب که دارای ویژگی های منحصر به فردی باشد باید بهترین مدل و برند آن را انتخاب کنید برای همین برای بهترین انتخاب کافیست تا با تولیدکنندگان فریزر صندوقی و ویژگی های هر یک آشنا شوید. جهت اطلاعات بیشتر به این سایت مراجه نمایید.

معرفی پر فروش ترین محصولات

فریزر صندوقی 650 لیتری

فریزر خانگی تک درب 260 لیتری

انواع فریزر صندوقی

  1. فریزر صندوقی هایپری

  2. فریزر صندوقی خانگی

  3. فریزر صندوقی طرح قدیم

  4. فریزر بستنی

یخچال صندوقی هایپری در چه مکان هایی به کار می رود؟

  • سوپرمارکت ها

  • هایپرمارکت ها

  • فروشگاه های زنجیره ای

قیمت فریزر صندوقی

موارد مهمی از جمله ابعاد، لیتراژ و گنجایش، نوع موتور، نوع کاربرد و... تعیین کننده قیمت فریزر صندوقی صنعتی هستند و این فریزر ها با توجه به نوع کاربردی که دارند در انواع و لیتراژ مختلفی تولید می شوند.از  این رو برای کسب اطلاعات بیشتر از لیست قیمت ها با کار شناس فروش صنایع برودتی دنار سرما تماس بگیرید.

نحوه خرید فریزر صندوقی و ثبت سفارش

اگر شما در شهرهای مختلف هستید نیاز نیست که به صورت حضوری سفارش خرید خود را ثبت کنید کافی است با کارشناسان مجموعه پرنس سرما تماس حاصل فرمائید و یا به صورت اینترنتی سفارش خرید خود را ثبت کنید.تمامی محصولات صنایع برودتی دنار سرما دارای گارانتی  و خدمات پس از فروش می باشند.همچنین صادرات به کشور های همسایه همچون عراق ،افغانستان و ... امکان پذیر می باشد.

  • ۰۱/۰۳/۱۹
  • JAFARIAN70

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی