صنایع برودتی

معرفی محصولات صنایع برودتی

صنایع برودتی

معرفی محصولات صنایع برودتی

  • ۰
  • ۰

فریزر صندوقی چیست؟

خرید و فروش فریزر بستنی

فریزر صندوقی یکی از انواع فریزر صنعتی بوده فریزر ایستاده و یخچال ایستاده از جمله تجهیزات فروشگاهی هستند که در هر خانه و فروشگاه برای نگهداری مواد غذایی بسیار لازم و حیاتی هستند فریزر صندوقی صنعتی تولید شده در مجموعه برودتی کلدسنتر ساخته شده یکی از بهترین مارک فریزر صندوقی است از بهترین متریال های موجود در بازار می باشد. مواد غذایی از جمله گوشت، سبزیجات، بستنی و … برای سالم ماندن نیاز به دمای بسیار پایین دارند.

 

خرید فریزر صندوقی

از این رو فریزر صندوقی یکی از بهترین گزینه ها می باشد که در عین داشتن قیمت مناسب، محصولات زیادی را در خود جای می دهد؛ و شما می توانید از این فریزر خوابیده برای نگهداری موادغذایی در دمای مناسب استفاده کنید. فریزر صندوقی فروشگاهی در فروشگاه ها ، کارگاه های تولید بستنی به عنوان فریزر بستنی، فریزر سوپرمارکت و مغازه، منازل و… کاربردی می باشند‌.

خرید فریزر بستنی

جلوگیری از فساد موادغذایی و نگهداری آن به مدت طولانی تر نیاز به دستگاه یا یخچالی دارد که با کارایی بالا و قیمت مقرون به صرفه جوابگوی نیاز ما باشد. فریزر صندوقی بدون برفک از جمله تجهیزات و فریزر فروشگاهی است که با دمای زیر صفر موجب نگهداری موادغذایی، بستنی، گوشت مرغ و …. می شود.

جهت خرید فریزر صندوقی و اطلاع از قیمت کلیک کنید.

فریزر بستنی ویترینی

نکاتی که هنگام خرید باید به آن توجه داشته باشیم:

فروش یخچال بستنی درب شیشه ای

ازجمله نکات در هنگام خرید فریزر صندوقی گنجایش و ابعاد آن است که متناسب با فضای فروشگاه شما انتخاب می شود.همچنین بدنه سبک و چرخ های تعبیه شده در این فریزر بدون برفک بابت جابجایی آسان آن می شود که از نکات مهم حین خرید است.قیمت این فریزر صنعتی کم مصرف مقرون به صرفه تر از فریزر ایستاده است و بهتر است این فریزرها مجهز به ترموتر و سیستم تنظیم دما باشد.

شاید از خودتان بپرسید فریزر صندوقی چه مارکی خوبه ؟

قیمت فریزر بستنی

فریزرصندوقی های تولیدشده در صنایع برودتی کلدسنتر دارای مخزن جداگانه برای تخلیه آب هستند تا مایعات درون مخزن جمع نشود. از لحاظ ظاهری این فریزر های صنعتی با نصب استیکر های متنوع جذابیت بیشتری پیدا می کنند و می توانید از لوگوی اختصاصی فروشگاه خودتان نیز استفاده کنید. موتور این فریزر ها زیرصفر بوده و دمای منجمد کردن محصولات را تامین می کند.

فریزر صندوقی چیست و چه عملکردی دارد؟

لیست قیمت یخچال فریزر صندوقی

فریزر صندوقی خوابیده دستگاهی است که برای خنک کردن مواد درون آن که از قطعات با کیفیت ساخته شده است و از قدرت موتور بالایی برخوردار است همچنین مجهز به کمپرسور کم مصرف است که با محیط زیست سازگاری بالایی دارد.

علاوه بر نمای زیبا و قیمت مناسبی که دارد درب کشویی که برای این فریزر طراحی شده است سبب میشود تا محصولات داخل فریزر به راحتی در دید مشتریان قرار بگیرد و انتخاب را آسان تر کند.همچنین دوجداره بودن شیشه از اتلاف سرما جلوگیری میکند.

قیمت فریزر خوابیده

ورق استفاده شده در ساخت این فریزر گالوانیزه بوده و روی این دستگاه با عایق بندی فوم پلی یورتان مقاوم شده است.

فریزر صندوقی در چه مدل هایی قابل تولید است؟

قیمت  تولیدی فریزر خوابیده

  • فریزر 300 لیتری

  • فریزر 400 لیتری

  • فریزر 500 لیتری

فروش مستقیم فریزر صندوقی

  • فریزر 650 لیتری

  • فریزر صندوقی خانگی

  • فریزر خوابیده چهار درب (استیل)

خرید فریزر استیل

  • فریزر خوابیده شش درب (استیل)

کاربرد فریزرهای صندوقی چگونه است؟

فریزر صندوقی چه مارکی بخرم خوبه

مناسب برای نگهداری گوشت، سبزیجات و تمام مواد غذایی نیاز به فریز شدن، استفاده می شود.فریزر بستنی و فریزر خانگی و فریزر استیل از آلیاژ بسیار مرغوب تولید شده است، از این رو در مقابل رطوبت و ضربه بسیار مقاوم است.

فریزر صندوقی طرح قدیم 

خرید فریزر استیل طرح قدیم

درب فریزر صندوقی تمام استیل، شیشه ای و یا گالوانیزه است و به صورت مگنتی یا ریلی می باشد.همچنین این دستگاه در دو نوع:

  • فریزر خشک کن

  • فریزر معمولی

تولید می شود.نوع لوله های این فریزر مسی بوده و از قدرت کمپرسور بالایی برخوردار است.

فریزر صندوقی خانگی

قیمت فریزر صندوقی خانگی

فریزر ها درانواع مختلف تولید می شود ازنمونه فریزر صندوفی خانگی که برای مصارف داخل خانه کاربرد دارند و دونوع تک درب و دو درب هستند در رنگبندی متنوع قابل عرضه می باشد.این فریزر خانگی درمقایسه با نوع فریزر فروشگاهی قدرت موتور کمتری دارند و برای بستنی مناسب نیستند.بدنه فریزرخانگی کوچک آلمینیوم بوده و با عایق پلی یورتان پوشیده شده است.فریزر صندوقی استیل،فریزر دیگری نیز در صنایع برودتی کلدسنتر تولید می شود که از نوع استیل بوده و درنوع فریزر استیل چهاردرب و فریزر طرح قدیم شش درب تولید می شود.این فریزر بستنی ها هم بدنه مقاوم تری دارند هم موتور پر قدرت تری و برای مکانهای بزرگ مناسب است.

فریزر صندوقی خانگی تک درب

فریزر تک درب خانگی

فریزر خانگی تک درب ۲۶۰ لیتری که با نام فریزر خانگی هم شناخته میشود برای نگهداری و منجمد کردن مواد غذایی از قبیل گوشت، مرغ، سبزیجات و … مورد استفاده مشتریان قرار میگیرد.این دستگاه از ورق گالوانیزه مقاوم با عایق بندی تزریق فوم تولید شده و دارای یک درب از جنس گالوانیزه می باشد.

داخل این فریزر صندوقی خانگی از ۵ سبد تشکیل شده تا جابجایی و دسترسی به مواد غذایی را برای شما آسان کند. فریزر های خانگی دارای رنگ بندی متنوعی بوده و در ابعاد یک متری تولید میشود که به دلیل کوچک بودن فضای کمی را اشغال میکند و مناسب برای خانه های کوچک و کم جمعیت است.شما میتوانید فریزر خانگی برفاب دست دوم و فریزر خانگی هیمالیا دست دوم را از ما خریداری کنید.

مشخصات فنی فریزر صندوقی خانگی 
ظرفیت 260 لیتر
چرخ جهت جابجایی دارد
تنوع رنگ بندی دارد
قفل دارد
سبد دارد
سیستم برفک زدایی دارد
درجه تنظیم دما دارد
ابعاد ۱۰۵*۶۱*٨۳ سانتیمتر
عایق بندی تزریق فوم
گارانتی

18 ماه

فریزر صندوقی خانگی دو درب

فریزر دو درب خانگی


بیشتر افراد که به فکر خرید فریزر صندوقی خانگی هستند، از ظرفیت محدود فریزرهای خود شکایت دارند. این دستگاه ها به صورت مداوم روشن هستند و در حال کارکردن میباشند، بنابراین به دلیل مصرف انرژی زیاد خرید یک فریزر کم مصرف، در بلند مدت میتواند هزینه های شما را کاهش دهد‌. این فریزرخانگی دو درب 260 لیتری در دو مدل تک درب و دو درب در صنایع برودتی کلدسنتر تولید میشود.

مشخصات فنی فریزر صندوقی خانگی دو درب
ابعاد طول*عرض*ارتفاع  *۱۰۵ * ۶۱ *۹۲
سبد دارد
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
ظرفیت 260 لیتر
قفل دارد
سیستم تخلیه دارد
قدرت کمپرسور بالا
گارانتی 18 ماه

فریزر صندوقی فروشگاهی

خرید فریزر صندوقی به قیمت تولیدی

محبوب ترین نوع فریزر در بین فروشندگان فریزر صندوقی درب شیشه ای می باشد که با توجه به سفارش مشتری در ابعاد و لیتراژ متفاوت به تولید می رسد.فریزر های صندوقی درب شیشه ای نه تنها برای نگهداری بستنی بلکه برای انواع سبزیجات و گوشت نیز استفاده می شوند.یکی از مهم ترین مواردی که مصرف کننده باید در خرید فریزر صندوقی به آن توجه داشته باشد عایق بندی آن است تا بتواند سرما را به خوبی در خود حفظ کند، صنایع برودتی کلدسنتر فریزر ها را با عایق بندی فوم تزریقی که بهترین نوع عایق بندی است به مشتریان خود ارائه می دهد.

خرید فریزر صندوقی بستنی

بدنه این یخچال ها از ورق رنگی گالوانیزه ساخته شده است که با توجه به سفارش مشتریان عزیز در رنگ های متنوع و با استیکر های گوناگون ساخته میشود. صنایع برودتی کلدسنتر فریزر های درب شیشه ای خود را در لیتراژ ۳۰۰ با ۳ عدد سبد،۴۰۰ لیتر با ۴ عدد سبد، ۵۰۰ لیتر با ۵ عدد سبد و ۶۵۰ لیتر با ۶ عدد سبد به تولید می رساند.

مشخصات فنی فریزر صندوقی 

جنس بدنه گالوانیزه
عای بندی تزریق فوم
مصرف انرژی  A
دمای داخلی یخچال زیر صفر
قدرت موتور  ۳/۴ اسب بخار
حجم فریزر 300 لیتر
400 لیتر
500 لیتر
600 لیتر
650 لیتر
طول ۱۲۵ سانتیمتر
عرض ۶۱ سانتیمتر
ارتفاع ۸۳ سانتیمتر

نحوه ثبت سفارش محصول و ارسال به سایر شهرها به چه صورت است؟
 

فریزر بستنی

برای سهولت در امر سفارش شما مشتریان عزیز می توانید از طریق تماس با کارشناسان و یا پیام به واتساپ محصول مورد نظر خود را سفارش دهید پس از ثبت سفارش و تولید (در مدت زمان 5 تا 7 روز کاری) از طریق باربری به سراسر کشور ارسال میگردد.

آیا محصولات صنایع برودتی کلدسنتر دارای گارانتی وخدمات هست؟

بله تمامی محصولات 18 ماه گارانتی بی قید و شرط و5 سال خدمات پس ازفروش دارند.

  • ۰۱/۰۳/۲۲
  • JAFARIAN70

نظرات (۲)

محصولات باکیفیت و خوبی دارید

خیلی عالی هستید درجه یکید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی