صنایع برودتی

معرفی محصولات صنایع برودتی

صنایع برودتی

معرفی محصولات صنایع برودتی

  • ۰
  • ۰

گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو_

فریزر صندوقی کلد سنتر

فریزر صندوقی از کجا بخریم؟ راهنمای خرید و قیمت بهترین یخچال فریزرهای صندوقی

شرکت صنایع برودتی کلد سنتر به عنوان یک واحد تولیدی صنعتی فعالیت خود را بیش از دو دهه با طراحی و تولید یخچال و فریزرهای صنعتی در سطح کشور آغاز نمود. این شرکت توانسته با طراحی بروز و کیفیت در تولید بادوام ترین و برترین محصولات را تولید و به مشتریان در سراسر کشور عرضه کند.

 فریزر صندوقی خوابیده در لیتراژ متنوع

فریزر ها از جمله تجهیزاتی هستند که در هر خانه و فروشگاه مواد غذایی بسیار لازم و  حیاتی هستند که فریزر صندوقی خوابیده در لیتراژ مختلف 300 ،400 ،500 و 650 لیتر قابل ساخت و سفارش هستند.. 

مواد غذایی از جمله گوشت، سبزیجات، بستنی و ... برای سالم ماندن نیاز به دمای بسیار پایین دارند. از این رو فریزر صنعتی یکی از بهترین گزینه ها می باشد که در عین داشتن قیمت مناسب، محصولات زیادی را در خود جای می دهد؛ و شما می توانید از این فریزر برای نگهداری موادغذایی در دمای مناسب استفاده کنید.

 فریزر صندوقی خوابیده دستگاهی است که برای خنک کردن مواد درون آن که از قطعات با کیفیت ساخته شده است و از قدرت موتور بالایی برخوردار است همچنین مجهز به کمپرسور کم مصرف است که با محیط زیست سازگاری بالایی دارد.

علاوه بر نمای زیبا و قیمت مناسبی که دارد درب کشویی که برای این فریزر طراحی شده است سبب میشود تا محصولات داخل فریزر به راحتی در دید مشتریان قرار بگیرد و انتخاب را آسان تر کند.

ورق استفاده شده در ساخت این فریزر گالوانیزه بوده و روی این دستگاه با عایق بندی فوم پلی یورتان مقاوم شده است و همچنین دوجداره بودن شیشه از اتلاف سرما جلوگیری میکند.

آدرس سایت کلد سنتر www.coldcenter.org

فریزر صندوقی  فروشگاهی چیست و چه کاربردی دارد؟

فریزر خوابیده صندوقی  یکی از اقلام مورد استفاده برای نگهداری مواد مصرفی خوراکی در سوپرمارکت ها و فروشگاه های مواد غذایی میباشد. با این که این دستگاه اغلب در فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد، اما مدل های فریزر صندوقی خانگی در ابعاد کوچک تر گذینه مناسبی برای نگهداری بستنی های یک فروشگاه نیست.

فریزر های صنعتی به طور کلی به دو دسته  فریزر ایستاده و فریزر صندوقی خوابیده تقسیم میشوند. فریزر سوپرمارکتی نسبت به نمونه های خانگی دارای ابعاد بزرگتری هستند و در ۴سایز متفاوت و در لیتراژ ۳۰۰، ۴۰۰ ،۵۰۰ ،۶۵۰ قابلیت تولید دارند.

جدول مشخصات فنی فریزر خانگی

فریزر صندوقی از کجا بخریم؟ راهنمای خرید و قیمت بهترین یخچال فریزرهای صندوقی

ابعاد  ۱۱۰×۶۱×۸۳
جنس بدنه گالوانیزه
گنجایش ۲۶۰ لیتر
دما منفی ۲۲ درجه
قدرت موتور ۱/۴ اسب 
رنگ بدنه زرشکی،آبی، سفید 
ترموستات مکانیکی

منبع: https://coldcenter.org/ 

  • ۰۱/۰۴/۱۵
  • JAFARIAN70

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی